וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גידי גוב תוקף את ישראל ביתנו: "מפלגה של פאשיסטים. רחמנות עליכם"

25.1.2018 / 8:45

לאחר שחולל סערה בעקבות התבטאויותיו כלפי שר הביטחון ליברמן, הגיב אמש הזמר בעמוד הפייסבוק של צעירי המפלגה וכתב: "אתם פשוט אבודים, כמה שטיפת מוח עברתם בילדותכם". חברי הכנסת של המפלגה תקפו בתגובה את גוב: "חבל שהוא מבייש את עברו המפואר ומקעקע את עצמו כגזען"

גידי גוב, ישראל אהרוני. שיי נייבורג,
החזית מול ישראל ביתנו בעיצומה. גידי גוב עם ישראל אהרוני/שיי נייבורג

סערת גידי גוב מסרבת לשכוח. אחרי שהזמר יצא אתמול (רביעי) נגד דבריו של שר הביטחון וראש מפלגת "ישראל ביתנו", אביגדור ליברמן, בעניינו של יהונתן גפן, ולאחר מכן התנצל - הגיב גוב לפוסט בעמוד הפייסבוק של צעירי המפלגה. בתגובה של גוב נכתב: "מפלגה של פאסישטים, ואתם הצעירים פשוט אבודים, רחמנות עליכם, כמה שטיפת מוח עברתם בילדותכם". התגובה עוררה מחדש את זעמם של חברי המפלגה, שקראו לפתוח אתמול בחקירה פלילית נגד גוב.

ח"כ יוליה מלינובסקי כתבה בתגובה: "גזענותו של גידי גוב מקוממת. הוא לא הספיק להתנצל ושוב העליב וירק בפניהם של למעלה ממיליון וחצי עולים מברית המועצות. ישראל היא קיבוץ גלויות של עולים חדשים וכל עלייה תרמה ותתרום לפיתוח הארץ. להתנשאות של גוב אין מקום בישראל 2018". גם חברה של מלינובסקי למפלגה, ח"כ עודד פורר, המשיך במתקפה על גוב: "כבר אי אפשר לעמוד בקצב השטויות שהאיש פולט. מסתבר שכשהגזענות יוצאת מהארון קשה להחזיר אותה. רחמנות עליך, כמה שנאה יש בך לאנשים שהמבטא שלהם שונה משלך עד שהדעת שלך משתבשת ונשלפים מהבוידם עוד הגיגים, בניסיון לייצר 'כאילו' עליונות למחשבות שלך, אך בפועל מייצגים טפשות ושפל חסר תקדים. גזען".

יו"ר סיעת ישראל ביתנו, ח"כ רוברט אילטוב, סיפר כי ניהל שיחה ממושכת עם מנכ"ל תחנת הרדיו 102FM. לדבריו, המנכ"ל התנצל גם בשמו של גידי גוב וגם בשם התחנה על מה שכינה "אמירותיו הגזעניות של השדר", ובך סוכם שהסיעה תשים את ההתטאות מאחוריה. "לצערי עקב התבטאותו האחרונה של גידי גוב, לפיה ישראל ביתנו היא מפלגה של פאשיסטים, אני נוכח לגלות שכל ההתנצלויות וניסיונות הפיוס היו ריקים לחלוטין מתוכן. חבל שגידי גוב מבייש את עברו המפואר ומקעקע את עצמו כאדם חשוך וגזען", כתב אילטוב.

כזכור, הסערה החלה בסערה שחולל דווקא יהונתן גפן, שהעלה שיר פרובוקטיבי המשווה בין הנערה הפלסטינית עהד תמימי - שסטרה לחיילי צה"ל - לבין אנה פרנק. שר הביטחון ליברמן הורה לגלי צה"ל להפסיק לראיין את גפן ולהימנע מלנגן את שיריו. בתוכנית הרדיו ב-102FM, אותה מנחה גוב, הגיב הזמר לדברים ואמר: "קשה לי לשמוע - ואני מתנצל על הגסות ועל הבורות ועל הגזענות - מישהו עם מבטא רוסי, עולה חדש בסופו של דבר, קורא ליהונתן גפן עוכר ישראל". מאוחר יותר, כאמור, העלה גוב סטטוס לעמוד הפייסבוק בו התנצל על דבריו: "אתמול בתכנית הרדיו שלי התייחסתי לחרם שביקש אביגדור ליברמן להטיל על השמעת שיריו של יונתן גפן. כל נסיון פוליטי לנסות לפגוע ביוצר בשל דעותיו מקומם אותי, ובוודאי כשזה נוגע ביוצר שעבדתי איתו רבות (ואני מעריך/אוהב). יחד עם זאת, בלהט הדברים, התייחסתי לאביגדור ליברמן כ"עולה חדש עם מבטא רוסי". ומההתייחסות הזו - אני רוצה לחזור בי מהדברים ולהתנצל על פגיעתי בעליה הרוסית, לא זו היתה כוונתי".

מטעמו של גוב נמסר: "התגובה שבה מדובר לא נכתבה בידי גידי גוב ולא בידיעתו. מפעיל הדף המסחרי של גידי ראה שהדף תויג בידי ישראל ביתנו וביקש להגיב על כך אישית. גידי כלל לא היה מודע לכך. תגובתו הופיעה בטעות מטעם הדף. מיד כשהתגלה הדבר התגובה נמחקה".

  • עוד באותו נושא:
  • גידי גוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully