וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנזינו: "אמינם הוא ואנילה אייס 2003"

24.11.2002 / 12:51

הראפר ריימונד "בנזינו" סקוט, הידוע יותר כאיש מגזין ההיפ הופ הנחשב "the source”, מצטרף לרשימת המכולת המתארכת של מתלכלכי אמינם

למלחמות הקש בין אמינם לאמנים אחרים, שכבר הפכו לחלק בלתי נפרד ממערך יחסי הציבור של כל אחד מהצדדים, מצטרף עכשיו גם הראפר הכושל משהו בנזינו. ריימונד "בנזינו" סקוט, ידוע בעיקר כאיש "the source”, הנחשב למגזין ההיפ הופ החשוב בתבל, ואף זכה להגיע לשער העיתון, כשהוציא את אלבום הבכורה הכושל שלו לפני שנה. בנזינו הגדיר את אמינם באחד משירי האלבום החדש שלו כ"ונילה אייס 2003". בכך הוא מצטרף למובי, כריסטינה אגילרה, בקסטריט בויז, אברלאסט ואחרים, שנכנסו בעבר למלחמת בוץ עם הראפר הפופולרי יותר אפילו מאריק שרון.

"היתה לי בעיה עם המוסר הכפול של תעשיית ההיפ הופ", אמר בנזינו לאם.טי.וי אמריקה. "מציגים את אמינם כמושיע של ההיפ הופ וכאיש מספר אחד בהיפ הופ ולא מכירים באנשים שנמצאים שם והמציאו את ההיפ הופ... אמינם הוא סתם קישוט של המכונה הגדולה".

אמינם כבר הגיב בשתי רצועות משלו, בהן הוא מלכלך שבנזינו משתמש בפוזיציה שלו בעיתון הנחשב כדי לגרום לראפרים מפורסמים כמו פי דידי לתרום לתקליט שלו. אמינם אף הגדיר אותו כ"גאנגסטר הכי רכרוכי, הכי מזויף והכי וונבי בניו יורק". שיואו! מעניין מה חושב על זה סאלימינל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully