וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות טובות: הזמר אדם שוחרר מטיפול נמרץ

26.1.2018 / 10:49

הזמר כתב בפייסבוק כי אתמול שוחרר מטיפול נמרץ והועבר למחלקה. "מרגיש קצת יותר טוב, מאד רוצה לשמוח אבל פוחד, כל כך הרבה פעמים כבר הייתי בטוח שהנה תכף אני בבית ואז קרה משהו שהחזיר אותי קילומטרים אחורה"

אדם משתחרר מטיפול נמרץ. צילום מסך
אדם/צילום מסך

חדשות טובות: הזמר אדם הודיע היום (שישי) כי הוא שוחרר אמש מטיפול נמרץ וכעת הוא מאושפז במחלקה. אדם, המאושפז בבית החולים איכילוב בתל אביב, כתב בחשבון הפייסבוק שלו כי הוא "מרגיש קצת יותר טוב, מאוד רוצה לשמוח אבל פוחד".

בפוסט שכתב בפייסבוק פנה אדם לכל מי שהתעניין בשלומו: "יקיריי, אין לי הרבה מילים בפה, יש לי הרבה תודות בלב, תודה על האהבה והכוחות ששולחים אלי בכל דרך אפשרית (...( כל כך הרבה פעמים כבר הייתי בטוח שהנה תכף אני בבית ואז קרה משהו שהחזיר אותי קילומטרים אחורה, הלוואי שהפעם הכיוון ברור.

"המון דברים עברו ועדיין עוברים עליי ופעם כשיהיה לי כוח בטח ייוולד איזה שיר, סרט או הצגה חדשה. בינתיים אני מתעקש להישאר אופטימי, לסמוך על הרופאים שמטפלים בי, להודות ולהאמין שאצא מכאן בריא ושלם בגופי ובנפשי. חורף היא העונה האהובה עלי בשנה, היום לרגע קטן נשמתי חורף מהחלון, אני רוצה לחיות. סוגר 115 יום באיכילוב ואני רזה ,רזה, רזה. שבת שלום".

הזמר אדם. יח"צ,
אדם/יח"צ

אדם אושפז לפני ארבעה חודשים לניתוח בדרכי המרה. מאז הוא סובל מסיבוכים משניים מאוחרים לדלקת הלבלב. לפני כחודש הודיע בית החולים כי חלה החמרה במצבו. "הוא בהכרה ונושם בכוחות עצמו. הוא הועבר לאשפוז ביחידה לטיפול נמרץ כירורגי. אמש כאמור הוא שוחרר למחלקה.

"הרגו אותי דקה מוקדם מדי", התבדח באותו לילה בשיחה עם חברה שישבה ליד מיטתו בבית חולים איכילוב, בתגובה לפרסומים על הידרדרות במצבו הרפואי. יונה בר, חברתו של אדם, אמרה אז לוואלה! תרבות: "הייתי אצלו אתמול עד אמצע הלילה והתעדכנתי הבוקר. הלילה עבר בסדר, עם טיפה שיפור בנשימה. הרופאים באמת עושים מאמצים להקל עליו ולהביא אותו להבראה. הם אומרים שהמצב מסוכן, אבל לא קריטי".

שרת התרבות מירי רגב ביקרה בתחילת החודש את אדם ביחידה לטיפול נמרץ כירורגי באיכילוב. "שמחתי לראות ולשוחח עם אדם ולאחל לו בשם עם ישראל החלמה מהירה ורפואה שלמה. הבהרתי לאדם ומשפחתו שאני עומדת לרשותו 24/7", אמרה.

  • עוד באותו נושא:
  • אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully