וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמא מ"שנות הקסם": "הסדרה בוטלה על רקע תלונה על הטרדה מינית"

27.1.2018 / 23:15

בראיון מיוחד לקראת חגיגות השלושים של "שנות הקסם", סיפרה אלי מילס, מי שגילמה את אמו של קווין בסדרה המיתולוגית, כי ברקע ביטולה של הסדרה עמדה פרשת הטרדה מינית אותה היא מגדירה כ"מגוחכת לגמרי"

שנות הקסם. צילום מסך
צל מעל חגיגות השלושים. "שנות הקסם"/צילום מסך

ביום רביעי נחגוג שלושים שנה לשידור הפרק הראשון של "שנות הקסם", ובסוף השבוע התבררה אולי הסיבה למה הסדרה נמשכה שש עונות בלבד, ולא המשיכה לעונה שביעית.

אלי מילס, שגילמה בסדרה את דמותה הבלתי נשכחת של נורמה ארנולד, אמו של קווין, התראיינה לאתר יאהו וסיפרה כי מאחורי ביטולה של "שנות הקסם" עמדה תלונה על הטרדה מינית, אותה היא מגדירה כ"מגוחכת לחלוטין". התלונה הוגשה בין השאר נגד פרד סבאג', שגילם כמובן את בנה בסדרה.

"פרד הוא היצור הכי נפלא, מתוק ולא מזיק שאי פעם הילך על כדור הארץ", אמרה. אך במהלך צילומי העונה השישית, שבסופו של דבר התגלתה כאחרונה של הסדרה, מעצבת תלבושות שהיתה אז בשנות השלושים לחייה בשם מוניקה לונג הגישה תביעה נגד סבאג', שהיה בן 16, ונגד ג'ייסון הארווי, שהיה אז בן 20 וגילם את אחיו ארנולד. היא טענה כי שניהם תקפו אותה מילולית ופיזית, מה שמנע ממנה לבצע את עבודתה כהלכה והוביל לפיטוריה. שני השחקנים הכחישו זאת מכל וכל.

התביעה על ההטרדה, יש לציין, דווחה בזמן אמת בלוס אנג'לס טיימס, אך בימים שטרום המודעות לנושא והרשתות החברתיות, הנושא לא עורר רעש ותהודה ולא דובר בו מאז, בטח לא בהקשר של ביטול הסדרה.

שנות הקסם. GettyImages
"היצור הכי מתוק שהילך על כדור הארץ". אלי מילס במפגש מחזור עם פרד סבאג' לפני שלוש שנים/GettyImages

בסופו של דבר, הצדדים סגרו את הסיפור מחוץ לבית המשפט, ולדברי השחקנית, רשת ABC, הבית של הסדרה, עמדה מאחורי המהלך "לא יכולתי להגיב בזמנו מסיבות חוזיות ומשפטיות, אבל זו היתה בדיחה", אמרה. "הרשת כנראה רצו להימנע מסקנדל תקשורתי, אז הם קנו את שתיקתה של המתלוננת ובכך למעשה הודו באשמה של פרד, אבל לא היתה שום אשמה להודות בה. רציתי לצעוק בטלוויזיה מול כל הקהל בבית 'זה מגוחך!' אבל הייתי מנועה מלעשות זאת".

כך או כך, היא אומרת, התוצאה של הסיפור הזה היתה שעוד לפני שהסדרה בוטלה באופן רשמי ואפילו לפני שהאופציה בכלל עלתה לשולחן, התהלכו כל השותפים להפקה עם התחושה שהדבר עלול לקרות. חוסר הוודאות הזה, בעקבות פרשת התלונה והתביעה, נמשך לאורך צילומי העונה השישית, ואכן - בסופו של דבר "שנות הקסם" בוטלה.
.

  • עוד באותו נושא:
  • שנות הקסם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully