וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהונתן גפן: "מתנצל שהשוויתי בין עהד תמימי לאנה פרנק, טעיתי"

28.1.2018 / 9:19

לאחר שהותקף עקב שיר שפרסם, בו השווה בין עהד תמימי לבין חנה סנש ואנה פרנק, התנצל אמש המשורר על ההשוואה: "טעות שאני מתנצל עליה מכל הלב". שר הביטחון ליברמן, שהנחה לא להשמיעו בגלי צה"ל: "מודה ועוזב ירוחם"

צילום: באדיבות דוברות עיריית פ"ת, עריכה: יאיר דניאל

לאחר שהותקף משום שהשווה בין הנערה הפלסטיני עהד תמימי שסטרה לחייל לבין אנה פרנק וחנה סנש, התנצל אמש יהונתן גפן. במהלך הופעה בפתח תקווה אמר המשורר והפזמונאי: "גם הפלסטינים בוחרים לעצמם גיבורי תרבות משלהם, אבל עצם זה שהבאתי לסיפור הזה את אנה פרנק וחנה סנש לסיפור הזה, זו הייתה טעות שאני מתנצל עליה מכל הלב. באותה מידה הייתי יכול לכתוב שאותה עהד תמימי עומדת באותה שורה עם וונדר וומן וגל גדות".

שר הביטחון אביגדור ליברמן, שתקף את יהונתן גפן לאחר ההשוואה והנחה לא להשמיעו בגלי צה"ל, אמר הבוקר בתגובה: "מודה ועוזב ירוחם".

אחת מהנשים בהופעתו של יהונתן גפן תהתה מדוע הוא מתנצל בהופעה ולא באמצעי התקשורת. "אמצעי התקשורת הם זבל. הם מחפשים דבר אחד: רכילות ולעשות ממני אידיוט". אותה אישה התעקשה ואמרה שהתנצלות באמצעי התקשורת משמעה התנצלות בפני הציבור הכללי. "ברגע שליברמן מחרים אותי, ברגע שיש תנועה שלמה של אנשים כמו מאיר ויזלטיר המשורר ש-70 שנה לא כתב שיר טוב, אז אלה דברי הבל. מה שיש לעשות זה להחזיר את הכיבוש לכותרות כי אנחנו 50 שנה כובשים עם אחר, וגם להראות שכמו שאנחנו עסוקים בלבחור גיבורים לאומיים, מטרומפלדור עד משה דיין, גם הם בוחרים את הגיבורים שלהם".

"הטעות שלי", הוסיף וסיכם גפן, "היא ששרבבתי את אנה פרנק וחנה סנש. זו הייתה טעות ואני מתנצל בפני כל מי שזה פגע בו אישית".

יונתן גפן  07/08/2017. ראובן קסטרו
יונתן גפן 07/08/2017/ראובן קסטרו
שר הבטחון במפגש עם ראשי רשויות בעוטף עזה: "מוכנים לשלם מחיר על הכרת טראמפ". צילום: שי מכלוף, עריכה: שניר דבוש, מערכת וואלה! NEWS
מודה ועוזב ירוחם. ליברמן/מערכת וואלה! NEWS, צילום: שי מכלוף, עריכה: שניר דבוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully