וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנותינו הטובות ביותר: להקת לונדון גראמר תגיע להופעה בישראל

28.1.2018 / 7:00

שלישיית האינדי והדרים-פופ הבריטית לונדון גראמר צפויה להופיע באמפי-קיסריה בחודש מאי הקרוב. הלהקה כבשה גם את הקהל הישראלי עם שירים כמו "Strong" ו-"Wasting My Young Years"

לונדון גראמר, London Grammar. אליוט לי הייזל,
טיסה לקיסריה. לונדון גראמר/אליוט לי הייזל

לונדון גראמר תגיע להופעה בישראל. ההרכב הבריטי, שפרץ ב-2013 עם להיטים נוגים ויפים כמו "Strong" ו-"Wasting My Young Years", יופיע באמפי-פארק קיסריה ב-29 במאי הקרוב, במסגרת סיבוב ההופעות לקידום אלבומו השני, "Truth Is a Beautiful Thing".

לונדון גראמר הם מעין סיפור סינדרלה של האינדי והדרים פופ. הם התחילו ב-2010 כמיטב הקלישאה כשלושה סטודנטים שגילו שיש להם סאונד מהפנט כשהופיעו בפאבים קטנים בלונדון ובהקלטות ביתיות במוסך של ההורים. היום כבר הספיקו לכבוש כל פלייליסט נחשב בעולם ולמלא אולמות בכל טור. מעל שני מיליון עותקים נמכרו מאלבום הבכורה שלהם, "If You Wait", שגם זיכה אותם בשלל פרסי מוזיקה ומועמדויות.

הסגנון הייחודי של ההרכב בעל טביעת אצבע מוזיקלית משלו, נולד משילוב קולה הייחודי, העמוק והצלול של הסולנית האנה רייד, עם סאונד מינימליסטי ונגיעות אלקטרוניות מדויקות. ביוני האחרון הוציאו אלבום שני שכבש את המקום הראשון במצעדים בבריטניה. בקיסריה יופיעו לונדון גראמר עם החומרים החדשים ועם הלהיטים. הכרטיסים בעלות שנעה בין 289 ל-569 ש"ח ניתן לרכוש כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully