וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבמאי נועם שמואל מונה לתפקיד המנהל האמנותי של תיאטרון המדיטק בחולון

28.1.2018 / 11:52

הבמאי, המתרגם והמחזאי נועם שמואל מונה לתפקיד המנהל האמנותי של תיאטרון המדיטק בחולון, לאחר מעל לשנה שבה התפקיד לא אויש התפקיד. "מאחל לכולנו בהצלחה בגיבוש רפרטואר איכותי ובלתי מתפשר של הצגות לילדים ונוער", מסר שמואל

נועם שמואל. יוסי צבקר,
נועם שמואל/יוסי צבקר

הבמאי, המתרגם והמחזאי נועם שמואל מונה לתפקיד המנהל האמנותי של תיאטרון להצגות הילדים והנוער המדיטק בחולון, לאחר מעל לשנה שבה התפקיד לא אויש בעקבות פרישת המנהל האמנותי הקודם, רוני פינקוביץ'. כבר בחודש מאי פורסם מכרז פומבי לתפקיד, אליו ניגשו עשרות מועמדים ומועמדות. מהמדיטק נמסר כי המכרז התעכב עד כניסתו לתפקיד של מנכ"ל המדיטק דני וייס בספטמבר. וייס הקים ועדה שכללה בנוסף אלי את מנכ"ל מוזיאון הילדים גיל עומר ואת מנכ"ל תיאטרון חולון גיא תלם, והיא זאת שבחרה את שמואל.

נועם שמואל בו ה-37 הוא בן מחזור 1998 של התיכון לאמנויות תלמה ילין, ושירת ככתב תרבות של גלי צה"ל. עם שחרורו ביים בתלמה ילין שלוש הפקות במגמת התיאטרון, והחל בלימודי תואר בבימוי בבית הספר הבריטי דרמה סנטר לונדון. לאחר שובו ארצה הצטרף לאופרה הישראלית החדשה כעוזר במאי בהפקות "דון קרלו" ו"מנון לסקו". בין השנים 2006-2011 שימש כעוזר אמנותי למנהל האמנותי של התיאטרון הקאמרי, עמרי ניצן, וכיועץ אמנותי של פסטיבל התיאטרון הבינלאומי של תל אביב.

שמואל ביים בין השר בתיאטרון הקאמרי את "גדר", מחזה שגם כתב, את "רומיאו ויוליה" ואת "משחקים בחצר האחורית"; בתיאטרון הבימה ביים את "מוטרפים מאהבה"; בתיאטרון בית לסין את "ראודה"; בתיאטרון הקיבוץ את "ההבטחה"; בתיאטרון גשר את "חוות החיות"; בתיאטרון אורנה פורת לילדים את "הניצחון הסופי"; ובתיאטרון המדיטק את "ילדי בית העץ". בנוסף, שמואל חבר בקבוצת המייסדים של "בת"י" - איגוד במאי התיאטרון בישראל, ושימש כחבר בוועד המנהל של האיגוד.

"אני שמח ונרגש לקחת על עצמי את התפקיד המאתגר ומודה על האמון והבחירה בדור הצעיר של היוצרים בארץ", מסר נועם שמואל, "אני מצפה לעבודה המשותפת והפורייה עם צוות התיאטרון ומאחל לכולנו בהצלחה בגיבוש רפרטואר איכותי ובלתי מתפשר של הצגות לילדים ונוער, ובביסוס מעמדו של המדיטק כמרכז תרבות ייחודי וכתיאטרון מוביל בתחומו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully