וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושג הפיוס? הזמרים שזעמו על הדחתם יופיעו באקס פקטור

28.1.2018 / 14:11

צמד הזמרים רחלי ושגיא, שזעמו לאחר הדחתם בפרק הראשון של העונה וטענו כי "הכול מבוים", יתארחו הערב בחצי הגמר של אקס פקטור (רשת 13) וישירו שיר הודי. בנוסף צפויים השופטים משה פרץ ושירי מימון לשיר

יח"צ - חד פעמי

הושג הפיוס המיוחל? צמד הזמרים רחלי ושגיא, שהתמודד בתכנית הראשונה של "אקס פקטור" של הזכיינית "רשת" והגיב בזעם על הדחתו, יופיע הערב בחצי הגמר של התכנית - כך נודע לוואלה! תרבות. הצמד צפוי לשיר שיר הודי. בנוסף אליהם גם השופטים משה פרץ ושירי מימון צפויים לשיר במהלך חצי הגמר.

למי שהספיק לשכוח, בתכנית הראשונה של העונה שרו רחלי ושגיא את השיר"הלב יודע", שביצעו במקור דודו אהרון וזהבה בן. שגיא הוא שגיא אברהם, סוכן מכירות מדימונה, ורחלי דיגודקר, בעלת העסק "ציון ורחלי" לריקודים הודים. בסיום האודישן פנתה שירי מימון אל רחלי ושגיא ואמרה שהביצוע צרם לה: "הרגשתי כאילו אני יושבת עכשיו בבית, בכיף שלי, קצת מזפזפת בטלוויזיה, מרימה רגלים ואז השכנים פותחים את הקריוקי ומתחילים לצעוק לי באוזן שיר של דודו אהרון וזהבה בן. זה היה ממש חובבני, בטירוף".

רחלי שנפגעה ממימון לא נותרה חייבת והאשימה את הפלייבק "שנשמע חובבני". משה פרץ הציע לשגיא להיבחן בנפרד, אולם זה האחרון סירב והכריז: "אני בלעדי האישה הזאתי (רחלי), לא רוצה להמשיך. אני מודיע על פרישה". בהמשך הפרק הם הדפו את הצלמים והמשיכו להתלונן על השופטים והפלייבק: "הכול בגלל הפלייבק המזוין הזה. ראית איך היא ישר התחילה? שירי מימון? 'זה קריוקי', שתלך קיבינימט". בסיום התכנית הם פנו למצלמות והבטיחו שבכוונתם לפנות לתקשורת כדי לחשוף את מה שהתרחש.

למחרת שידור התכנית כתבה רחלי בעמוד הפייסבוק של בעלה ציון: "כולם ירימו גבה ויחשבו שבאנו לאודישן באקס פקטור ושעברנו ביקורת מהשופטים. אז תרשו לי להפתיע אתכם, זה לא אודישן אמיתי, זה אודישן מבוים". עוד הוסיפה שהם צפויים לחזור בהמשך העונה "עם כבוד גדול בתור אמנים אורחים עם המון הפתעות עוצרות נשימה. מבטיחה שכולם עוד יהיו בהלם". אם כן, הערב מממשים הצמד את ההבטחה כשיופיעו בחצי הגמר.

אקס פקטור, עונה 3 פרק 1, האודישן של רחלי ושגיא. צילום מסך, צילום מסך
סלחו על הכול? רחלי ושגיא/צילום מסך, צילום מסך
אקס פקטור פרק 1 עונה 3 שירי מימון. (צילום מסך), צילום מסך
תתפייס עם חיבוק? שירי מימון/צילום מסך, (צילום מסך)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully