וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם את רוצה שהבת שלך תזכה באקס פקטור, תקראי לה עדן"

הדס בן ארצי

30.1.2018 / 1:35

נאום הניצחון של גיא, החרדות של ים, ההתרגשות של "הברינקס" והמסר של עדן אלנה לצופים ("אני אתיופית!"): רגע לפני גמר "אקס פקטור", עברי לידר חושף מה הפתיע אותו העונה, משה פרץ מגלה מה התכניות ליום שאחרי, והפיינליסטים מדברים על השופטים. צפו

צילום: ערן גילווארג, עריכת וידאו: אביב אירגז ותום עוזיאל

אחרי חצי גמר מותח, הבטיחו ארבעה מועמדים את מקומם בגמר, ומחר (21:00, רשת 13) נדע מי הוא המנצח הגדול של "אקס פקטור". הגענו לשוחח עם ארבעת הפיינליסטים - עדן אלנה, ים רפאלי, גיא יהוד וצמד "הברינקס", ועל הדרך תפסנו גם שיחה עם השופטים עברי לידר ומשה פרץ.

"אני בעיקר צועק עליהם לנוח ולשמור על הקול כי בתוך כל ההפקה ובתוך כל הדבר הזה, נורא קל להתלהב ולשכוח שאתה צריך לנוח", אמר עברי לידר לוואלה! תרבות. "נורא קל להתרגש. אנחנו רגע לפני הסוף. זה תענוג שאנשים כל כך מוכשרים נמצאים בסיטואציה הזו. אני חושב שיש רביעיית גמר מאד יפה ומעניינת בעיקר. זה יפה, אני אוהב את זה".

מה הפתעת העונה מבחינתך?

"הפתעת העונה היא שהגיעו לכאן האנשים המוכשרים האלה".

משה פרץ פרגן למתמודד שלו, גיא יהוד, שהעפיל לגמר: "אנשים מאוד אוהבים אותו, יזמינו אותו להופעות, הוא צריך להתוות לעצמו את הדרך הנכונה, לקבל החלטות נכונות, ולבנות מסלול שיביא לו הצלחה".

ומה השיעור שלמדה עדן מעברי לידר? איך "הברינקס" מגיבים לנוכח ביקורת שלילית מהשופטים? ואיך ים מתמודד עם הלחץ? לראיונות המלאים - צפו בכתבת הווידאו למעלה.

אקס פקטור. צילום מסך
עדן/צילום מסך
אקס פקטור. צילום מסך
עברי לידר/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully