וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן אלנה בת ה-17 וחצי היא הזוכה בעונה השלישית של "אקס פקטור"

30.1.2018 / 23:19

אחרי ערב ארוך של גמר "אקס פקטור" הוכתרה עדן אלנה כזוכה הגדולה. אלנה הייתה חלק מהנבחרת הצעירה שעליה היה אמון עברי לידר, וביצעה בגמר שירים של איימי ווינהאוס וכריסטינה

צילום מסך

בגמר העונה השלישית של "אקס פקטור" ששודר הערב (שלישי) ברשת 13 הוכתרה עדן אלנה כזוכה. אלנה בת ה-17.5 מהנבחרת של עברי לידר בחרה את "Back to Black" של איימי וויינהאוס כביצוע הטוב שלה מהעונה, ואליו הוסיפה את "Human" של כריסטינה פרי כביצוע לגמר. היא מצטרפת אל הזוכות על טהרת הנשים: רוז פוסטאנס בעונה הראשונה (שכזכור הביסה את עדן בן זקן) ואל דניאל יפה שזכתה בעונה השנייה.

עדן היא בת יחידה לאם חד הורית. הוריה התגרשו שהייתה בת שנתיים וחצי ומאז היא לא בקשר עם אביה. אמה היא כל עולמה ועדן מגוננת עליה מכל משמר. לאורך ילדותה עדן לא הייתה שלמה עם צבע עורה והתביישה במוצאה, אולם כככל שהתבגרה היא גאה להיות אתיופית. במהלך התחרות הפגינה חוסר ביטחון על אף השבחים הרבים שקיבלה

"תודה לכל מי שהצביע ותמך בי מתחילת הדרך", מסרה אלנה הנרגשת בתגובה לזכייתה. "תודה לאימא שלי, האישה שתמכה בי לאורך כל הדרך. אני מקדישה את הניצחון הזה לאימא שלי. עברתי ב'אקס פקטור' תהליך מדהים, למדתי להכיר את עצמי, להכיר את הטעויות שלי, ויותר מכל לאהוב את מי שאני".

אקס פקטור. צילום מסך
עדן יחד עם המנטור עברי לידר/צילום מסך

עדן בלטה בתוכנית כבר מהאודישן הראשון שלה, והוגדרה על ידי השופטים כזמרת הכי טובה שהייתה עד היום ב"אקס פקטור ישראל", ואחת מהזמרות הטובות ביותר שראו בחייהם. במהלך העונה כבשה עדן גם מעבר לים וריגשה את המפיק של ג'סטין ביבר, סקוטר בראון, שאמר על אחד מביצועיה, "זאת אחת הגרסאות היותר טובות ששמעתי לשיר. בראבו". היא אף גרפה שבחים מהמפיק האמריקאי ג'וליאן בונטה, המפיק המיתולוגי של וואן דיירקשן וליטל מיקס, שגם יעבוד איתה על הסינגל הבינלאומי שמהווה חלק מהפרס שלה..

אל המקום השני הגיע גיא יהוד בן ה-32 מהנבחרת של משה פרץ, שבביצוע הטוב ביותר שלו הוא בחר לשיר את "עד מתי אלוהי" של זוהר ארגוב, ולביצוע הגמר בחר ב"מה אתה רוצה ממני" של חנן בן ארי. מלבדם התמודדו בגמר ים רפאלי בן ה-19, אף הוא מהנבחרת של עברי לידר, שבחר לבצע שוב את "Crazy" של נארלס בארקלי, ואליו הוסיף "Feeling Good" של נינה סימון; וצמד הברינקס, אבי ואלכס מהנבחרת של סאבלימינל, שבחרו ב"בתוך נייר עיתון" של טיפקס כביצוע הטוב שלהם מהעונה, וכביצוע גמר עשו את "בא לה לרקוד" של גל מלכה וסטטיק. השופטת הרביעית, שירי מימון, לא הצליחה להחדיר מתמודדים לגמר.

לפני שקלול נתוני המדרוג של פרק הגמר, העונה השלישית של "אקס פקטור" השיגה ממוצע עונתי של 14.3 אחוזי צפייה. כמובן, זהו נתון נמוך משמעותית משתי העונות הקודמות (34.2 בעונה הראשונה, 26.9 בעונה השנייה), ויש לתלות אותו בין היתר בפיצול של זכייניות ערוץ 2. השיא העונתי עד כה היה בתוכנית ההשקה, ששודרה עוד לפני הפיצול והשיגה 25.6 אחוז בלבד.

עוד באותו נושא

הישג ענק: שירי מימון בדרך לככב במחזמר "שיקגו" בברודוויי

לכתבה המלאה
עדן אלנה, גיא יהוד, גמר אקס פקטור 3. צילום מסך
עדן מול גיא. גמר "אקס פקטור" 3/צילום מסך
פיינאליסטים, עדן אלנה, גמר אקס פקטור 3. צילום מסך
הפיינאליסטים על הבמה עם בר רפאלי/צילום מסך
עדן אלנה, זוכת אקס פקטור 3. צילום מסך
עדן אלנה בפעולה, גמר "אקס פקטור" 3/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully