וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראפר הופסין יגיע להופעה בישראל

31.1.2018 / 12:00

הופסין, שידוע בזכות העדשות הלבנות והלהיטים "No Words" ו-"Ill Mind of Hospin 9", יופיע במועדון הבארבי בתל אביב באביב הקרוב

הראפר הופסין, Hopsin. יח"צ,
לא מפחד להשמיע את דעתו. הופסין/יח"צ

הופסין, אחד הראפרים המדוברים בעולם ההיפ-הופ כיום, עם קרוב ל-500 מיליון צפיות ביוטיוב ויותר ממיליון מאזינים בחודש באתרי הסטרימינג המובילים, יגיע בקרוב להופעת הבכורה שלו בישראל.

סדרת השירים של הופסין "Ill Mind of Hopsin" הפכה כבר מזמן לאייקונית בז'אנר, כשבאחרון שבה ("Ill Mind of Hopsin 9") הוא ניפק את אחד מההמנוני ההיפ הופ הטובים בחודשים האחרונים. בניגוד לרבים מהקולגות שלו, הופסין, שסמלו המסחרי הוא עדשות המגע הלבנות שהוא מרכיב בקליפים ובהופעות, לא מתבייש להגיד לכולם את האמת בפרצוף. הקליפ הפארודי שלו "No Words", שלועג לראפרים ה"עילגים" בסצנה, זכה לקרוב ל-20 מיליון צפיות, ודיסים שלו על ראפרים כמו טיילר דה קריאטר, דרייק וסולג'ה בוי עוררו עניין רב במדיה וברשתות החברתיות. בעברו גם הופיע כשחקן בסדרות "מלקולם באמצע", "ליזי מגווייר", "בנות גילמור", וכן בסדרה של יוצר הטלוויזיה האגדי סטיבן בוצ'קו, "Murder in The First".

בסוף 2017 הוציא את אלבומו החמישי "No Shame" , ובתחילת מרץ יצא לסיבוב הופעות אירופאי שבסופו יגיע גם לישראל, להופעה יחידה במועדון הבארבי בתל אביב. כרטיסים בעלות של 205 ש"ח ניתן לרכוש כאן החל מהשעה 18:00 היום (רביעי).

  • עוד באותו נושא:
  • הופסין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully