וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב Glee מארק סלינג שם קץ לחייו בגיל 35

30.1.2018 / 20:23

גופתו של השחקן שגילם את "פאק" נמצאה בסמוך לביתו בלוס אנג'לס. סלינג היה צפוי לקבל מאסר של 7 שנים לאור הודאתו באחזקת פורנוגרפיית ילדים שכללו 50 אלף תמונות וסרטונים במחשבו האישי

מארק סלינג Glee. GettyImages
סלינג/GettyImages

כוכב הסדרה "Glee" מארק סלינג שם קץ לחייו והוא בן 35 - כך דיווחו כלי תקשורת בארצות הברית. לפי דיווח באתר הרכילות TMZ, גופתו נמצאה על גדת נהר ליד ביתו בלוס אנג'לס. סלינג, שגילם את דמותו של "פאק" בסדרה המוזיקלית, היה צפוי למאסר של עד 7 שנים לאור הודאתו באחזקת פורנוגרפיית ילדים.

השחקן הסכים לפני מספר חודשים לעסקת טיעון עם התביעה במטרה להנמיך את הסיכוי לקבל 20 שנות מאסר. כחלק מהסכם הטיעון היה סלינג חייב להירשם כעבריין מין ולהימנע מביקור במקומות שבהם מבקרים קטינים. סלינג הואשם לפני כשנתיים באחזקת כ-50 אלף תמונות וסרטונים בעלי אופי פדופילי במחשבו האישי. בית המשפט עוד לא קבע את עונשו ובימים אלו הוא המתין להחלטה.

באוקטובר האחרון דיווח אתר TMZ כי סלינג ניסה להתאבד בחודש אוגוסט. לפי הדיווח, השחקן חתך לעצמו את הוורידים בביתו שבלוס אנג'לס ובסופו של דבר התחרט, ביקש עזרה וחייו ניצלו.

בשנת 2013 תבעה אותו בת זוגו וטענה כי תקף אותה מינית. סלינג הואשם אז שהכריח את בת זוגו דאז לשכב איתו בלי אמצעי הגנה, למרות הרצון שלה שישתמש בקונדום. על פי התביעה, במרץ 2011, הכוכב הכריח אותה לשכב איתו ללא קונדום, אחרי שביקשה ממנו לעבור בדיקות לגילוי מחלות מין. הוא בתגובה תפס ודחף אותה, וגרם לה לחבורות מכאיבות. מאוחר יותר הגישה תלונה במשטרה המקומית וטענה שהדבר גרם לה ל"מתחים ודאגות רפואיות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
GLEE/מערכת וואלה!, צילום מסך
מארק סלינג. AP
סלינג/AP
מארק סלינג. AP
סלינג/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully