וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: המלך שלמה מגיע לקולנוע ויש לו מסר חשוב בשבילכם

4.2.2018 / 6:30

סרט האנימציה הישראלי "אגדת המלך שלמה" ינסה להוכיח שגם לסרטים תוצרת הארץ על פי התנ"ך וביאליק יש מקום בשוק הלהיטים לכל המשפחה של פסח, ועל הדרך גם ללמד אותנו שיעור חשוב בדו-קיום. צפו בטריילר המלא הראשון של הפרויקט הראשון

יח"צ - חד פעמי

כמיטב המסורת, בקרוב ימלאו שלל סרטים לכל המשפחה את בתי הקולנוע בתקופה שבין פורים לפסח. השנה, התחרות על לבם של ההורים וצאצאיהם תהיה עשירה ומגוונת במיוחד. הצופים יוכלו לבחור בין "פדינגטון 2" ו"הקדמונים" הבריטיים, "אבא אווזה" ו"קמט בזמן" האמריקאים ו"לעוף עם ערפד" ההולנדי. אם לא די בכך, הרי שהפעם יצטרף למבחר הבינלאומי גם סרט תוצרת הארץ, "אגדת המלך שלמה", שינסה להוכיח כי כי בשוק מקום גם לתוצר אנימציה ישראלי.

הסרט, פרי עבודה של עשור, הוא ניסיון ראשוני ומסקרן ליצור גרסה ישראלית בניחוח תנ"כי של להיטי האנימציה ההוליוודיים. ביים אותו האנימטור הוותיק חנן קמינסקי, שבחר לשלב את סיפורו של המלך שלמה בזה של מלכת שבא ושל הנסיכה הערבייה נעמה, כדי להעביר מסרים של שלום ודו-קיום להם אנו כה זקוקים כרגע. התסריט, אותו כתב בהשראת האגדות של ביאליק, מתאר איך שלוש הדמויות הללו נלחמות בשד הנורא אשמדאי, כדי למנוע מבעדו להשתלט על ירושלים ואז על העולם כולו.

הסרט קיים בשתי גרסאות: אחת באנגלית, ואחת בעברית, לה תרמו את קולותיהם עודד מנשה, עדן הראל, חנה לסלאו, אורי לייזרוביץ ורבים אחרים.

"אגדת המלך שלמה", בהפצת סרטי יונייטד קינג, יעלה להקרנות טרום-בכורה בשלהי פברואר, לרגל פורים, ואז ייהנה מהפצה מסחרית רגילה ורחבה ב-22.3, לקראת פסח. עד אז, אתם מוזמנים לצפות כאן בטריילר מלא ראשון שלו.

המלך שלמה. סרטי יונייטד קינג,
החיים זה לא רק פיקסאר. מתוך "אגדת המלך שלמה"/סרטי יונייטד קינג
אגדת המלך שלמה. סרטי יונייטד קינג,
גם לנו מגיע. מתוך "אגדת המלך שלמה"/סרטי יונייטד קינג
אגדת המלך שלמה. סרטי יונייטד קינג,
טרום בכורות בפורים, עלייה רשמית בפסח. מתוך "אגדת המלך שלמה"/סרטי יונייטד קינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully