וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיירמו דל טורו זכה בפרס גילדת הבמאים על "צורת המים"

4.2.2018 / 9:12

הבמאי המקסיקאי זכה לראשונה בפרס היוקרתי, וצפוי לקטוף גם את האוסקר. עוד בזוכים של גילדת הבמאים: "תברח", "סיפורה של שפחה" ואחרים. בו בזמן, ניצחון סוחף ל"קוקו" באוסקר של האנימציה

יח"צ - חד פעמי

גילדת הבמאים האמריקאית חילקה היום (ראשון לפנות בוקר שעון ישראל) את פרסיה, הנחשבים יוקרתיים במיוחד וגם אינדיקציה חזקה לקראת האוסקר.

כצפוי, את פרס הבימוי בקטגוריית הסרט העלילתי הארוך קטף לראשונה גיירמו דל טורו על הפנטזיה הרומנטית "צורת המים", הזוכה להערכה בשל עבודת הבימוי המרהיבה, העשירה, הצבעונית, הסוחפת ומלאת התשוקה שלה. הקולנוען המקסיקאי, שכבר זכה בגלובוס הזהב ובאריה הזהב בפסטיבל ונציה, צפוי גם לקטוף את האוסקר בקטגוריה הזו, והשאלה היחידה היא אם גם הסרט יזכה. כך או כך, הוא יעלה לאקרנים בישראל ב-15.2.

ג'ורדן פיל, במאי הסנסציה "תברח", זכה בפרס לסרט הביכורים הטוב ביותר. מתיו היינמן, במאי "עיר הרוחות" על המלחמה בסוריה, קטף את הפרס לסרט התיעודי הארוך.

בסקציה הטלוויזיונית, זכו ריד מורנו על "סיפורה של שפחה" בקטגוריית הדרמה, ז'אן-מארק ואלה על "שקרים קטנים גדולים" בקטגוריית המיני-סדרה ובת מקארת'י-מילר על "VEEP" בקטגוריית הקומדיה.

בו בזמן, התקיימו גם פרסי האנני, האוסקר של האנימציה. גם כן כצפוי, "קוקו" היה המנצח הגדול עם 11 פסלונים, כולל בקטגוריית הסרט הטוב ביותר, והוא אמור כמובן לשחזר את ההישג גם באוסקר.

גיירמו דל טורו. GettyImages
מזל טוב. דל טורו עם פרס גילדת הבמאים/GettyImages
גיירמו דל טורו. GettyImages
מדור לדור. דל טורו מקבל את הפרס מדמיאן שאזל, שזכה בו בשנה שעברה/GettyImages
קוקו. פורום פילם,
הזוכה הגדול של אוסקר האנימציה. מתוך "קוקו"/פורום פילם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully