וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור המילניום: צפו בטריילר הראשון ל"סולו: סיפור מלחמת הכוכבים"

5.2.2018 / 16:15

אחרי ההצצה הקצרה במהלך הסופרבול, נחשפת ההצצה הראשונה לסרט האנתולוגיה המגולל את קורותיו של מי שיהפוך למבריח הטוב בגלקסיה. אלדן ארנרייך ייכנס לנעליו הגדולות של הריסון פורד בסרט שיציג גם כיצד פגשו האן בחברו ושותפו הקרוב, צ'ובאקה

יח"צ - חד פעמי

אחרי שטעימה ממנו נחשפה במהלך הסופרבול לפנות בוקר (שני), שיחררו אולפני דיסני את הטריילר הראשון לסרט האנלוגיה על האן סולו הצעיר. הסרט החדש בכיכובו של אלדן ארנרייך ("יחי הקיסר!") יעסוק בתחילת דרכו סולו כטייס ומבריח, והאופן שבו עשה לעצמו שם בדרכו להפוך לאחת הדמויות השנויות ביותר במחלוקת ברחבי הגלקסיה. הסרט גם יציג את האופן בו הכירו האן וצ'ובאקה לראשונה.

סרט האנתולוגיה השני ביקום מלחמת הכוכבים (אחרי "רוג אחת: סיפור מלחמת הכוכבים" לפני שנתיים) ידע לא מעט טלטלות לאורך הדרך, כשהגדולה שבהם היא הפרידה מצמד הבמאים פיל לורד וכריס מילר ("סרט לגו") היוני האחרון, וזאת על רקע חילוקי דעות יצירתיים עם בכירי לוקאס פילם. רון הווארד נכנס לנעליהם של השניים, והסרט שונה כמעט לחלוטין. בעבר סיפורים כאלו היו סימנים מקדימים לסרטים גרועים במיוחד, אבל דיסני כבר הוכיחו יכולת לטפל בסיטואציות שכאלה בשנים האחרונות.

לצד ארנרייך יככבו בסרט גם דני גלובר (שייכנס לנעליו של לאנדו קלריסיאן הצעיר), אמיליה קלארק ("משחקי הכס"), וודי הרלסון ופיבי וולר-ברידג' ("פליבאג").

"סולו: סיפור מלחמת הכוכבים" יגיע לבתי הקולנוע בישראל ב-25 ביוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully