וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכוון הביתה: פול סיימון הודיע על סיבוב הופעות אחרון לפני פרישה

5.2.2018 / 17:40

הזמר האגדי פול סיימון בן ה-76 הודיע היום (שני) על סיבוב פרידה באביב הקרוב, שאחריו יתלה את הגיטרה, לפחות בכל הנוגע לבמות

פול סיימון. Ariel Schalit, AP
להתראות. פול סיימון/AP, Ariel Schalit

"לעתים קרובות תהיתי מה תהיה ההרגשה להגיע לנקודה שבה אשקול להביא את קריירת ההופעות שלי אל סופה. עכשיו אני יודע: התחושה מעט טורדת מנוחה, מעט ממריצה, ויש בה משהו מן ההקלה", כך פותח הזמר האגדי פול סיימון את ההצהרה שלו על סיבוב הופעות אחרון לפני פרישה, שפירסם לפני שעה קלה בפייסבוק.

"אני אוהב ליצור מוזיקה, הקול שלי עדיין חזק והלהקה שלי היא חבורה הדוקה ויוצאת דופן של מוזיקאים מוכשרים", הוסיף הזמר בן ה-76. "אני חושב על מוזיקה בלי הרף. למרבה הצער, איבדנו את הגיטריסט המוביל שלנו וחברי במשך 30 שנה, וינסנט נגואיני, שמת בדצמבר האחרון. האובדן שלו הוא לא הסיבה היחידה שהחלטתי להפסיד להופיע, אבל הוא תרם לשיקולים. בעיקר אני מרגיש שהנסיעות והזמן הרחק מאשתי ומשפחתי גובים מחיר שגורע מהעונג שבנגינה. אני רוצה לעזוב עם תודה רבה לכל החבר'ה מסביב לעולם שבאו לראות אותי מופיע בחמישים השנים האחרונות".

סיימון לא שלל את האפשרות שיעלה שוב על במה בעתיד, אבל הנסיבות שהוא מתאר מובהקות: זה לא יהיה במסגרת סיבוב קבוע אלא במידת הצורך ולטובת צדקה: "אחרי הסיבוב הקרוב אני צופה שאעשה מדי פעם באולם עם אקוסטיקה ללא רבב (בתקווה), ואתרום את הרווחים האלה לארגונים פילנתרופיים שונים, בפרט לכאלה שמטרתם היא להציל את כדור הארץ אקולוגית".

הסיבוב האחרון צפוי להתחיל בקנדה ב-16 במאי, ומשם לעבור לערים שונות ברחבי ארה"ב עד ה-20 ביוני. החל מ-30 ביוני יופיע הזמר עם להקתו ביעדים שונים באירופה: שבדיה, נורבגיה, דנמרק, בלגיה, הולנד, ולאחר מכן יעברו לבריטניה ואירלנד, שם יופיעו במנצ'סטר, גלאזגו, דבלין ולונדון, שם יערכו ב-15 ביולי את הופעת הפרידה. בהודעת הפרישה שלו מצטרף סיימון גם לאלטון ג'ון, שלאחרונה הודיע אף הוא על סיבוב פרידה, אם כי במקרה שלו מדובר ב-300 הופעות שיתפרסו לאורך שלוש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully