וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צהוב עולה: גל גדות תדבב את עצמה ב"משפחת סימפסון"

6.2.2018 / 8:37

הכוכבת הישראלית נכנסה לרשימה מכובדת של אושיות מליגת העל שזכו לתרום את קולם לסדרת הפולחן, ותעשה זאת בפרק שישודר במהלך הסתיו. "גדלתי עליה, ועכשיו אני זוכה לדבב בה. הישארו עמנו", צייצה השחקנית

גל גדות. צילום מסך
מפגש פסגה עם מארג'/צילום מסך

מה משותף למייקל ג'קסון, מריל סטריפ, דסטין הופמן, לארי קינג, באז אלדרין, ג'וני קאש, סטינג, סטיבן הוקינג, רינגו סטאר, ג'ורג' הריסון, פול מקרטני, ווילי נלסון, קייטי פרי, וינונה ריידר, אליזבת טיילור ורבים אחרים? מה שמחבר בין חברי הרשימה האקלקטית הזו הוא שכולם תרמו בעבר את קולם לפרק של "משפחת סימפסון", אם כדמויות בדיוניות או בתפקיד עצמם.

הבוקר (שלישי שעון ישראל) נודע כי גם גל גדות לרשימה המכובדת הזו. כוכבת "וונדר וומן" צייצה בטוויטר: "גדלתי על 'משפחת סימפסון' ועכשיו אני זוכה לדבב בה את עצמי. הישארו עמנו...". מעבר לכך, כל מה שידוע הוא כי זה יקרה בפרק "Bart's Not Dead" שיוצג בסתיו הקרוב במסגרת העונה ה-29 של סדרת האנימציה הפולחנית. מעבר לכך, לא ברור מה עלילת הפרק ומה יהיה תפקידה של גדות בו.

מה שבטוח: מדובר בציון דרך נוסף בקריירה ההוליוודית של גדות, שכבר הגישה וקיבלה פרסים יוקרתיים וגם הנחתה כמובן את "סטרדיי נייט לייב", ועכשיו מוכיחה שוב ובצורה מרגשת כי היא כבר בליגה של הגדולים והגדולות באמת. היסטוריה נוספת: זו גם תהיה הפעם הראשונה בה אושיה ישראלית מככבת בסדרת המופת. צהוב עולה!

הציוץ של גדות

גל גדות. AP
עוד פסגה. גל גדות/AP
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החיים בצהוב. מתוך "משפחת סימפסון"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully