וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקלות מופלאות: לקראת "חי בסרט", בחזרה לחמשת הסרטים הגרועים בכל הזמנים

7.2.2018 / 0:00

הם איומים, מחרידים ומגוחכים, ובכל זאת מפורסמים יותר מהרבה יצירות מופת קולנועיות. לכבוד הפצת "חי בסרט", העוסק באחורי הקלעים של הפקת אחד הזבלונים הגדולים של דורנו, חזרנו לסיפורים של חמשת הסרטים הנחשבים לגרועים בכל הזמנים

עריכת וידאו:ניר חן

(בסרטון: הטריילר של "חי בסרט", באדיבות Tulip Entertainment).

מחר (חמישי) יעלה כאן לאקרנים "חי בסרט", הקומדיה המדוברת של ג'יימס פרנקו, המציגה את סיפורו של "החדר", חבר של כבוד ברשימה אקסקלוסיבית עד מאוד - הסרטים שנחשבים לגרועים בכל הזמנים.

ראוי כמובן לערוך דיון נפרד, שלא לומר לכתוב עבודת דוקטורט שלם בחוג לסוציולוגיה, על מה שמושך כל כך הרבה שוחרי תרבות לסרטים מסוג זה, ואיך ייתכן שאנשים עם טעם טוב ובלי זמן פנוי בכל זאת מעדיפים לפעמים ליהנות מסרט מחריד כשיש קלאסיקות מופתיות בהן עוד לא צפו. בינתיים, נעשה משהו אחר ונחזור לסיפור של "החדר" ושל ארבעה זבלונים נוספים המתחרים בו תדירות על תואר "הגרוע בכל הזמנים".

חשוב להבהיר: אלה לא בהכרח התוצרים הכי גרועים אי פעם לפי המדד שלנו, אלא פשוט אלה שבאופן מסתורי מככבים בכל הרשימות והמצעדים הרלוונטיים מעבר לים - והרבה כאלה כבר התפרסמו בתקשורת האמריקאית והבריטית, שהרי תרבות הקולנוע מטפחת יחס אובססיבי כלפי בניה הכושלים ביותר.

מפאת קוצר היריעה, הרשימה כוללת לא יותר מחמישה זבלונים מושמצים ואהובים. אין בה שמות ישראלים, להם הקדשנו בעבר כתבה נפרדת. גם אין כאן פרויקטים הוליוודיים עתירי תקציב ו/או כוכבים שיצאו משליטה, למשל "אישתר" עם וורן בייטי ודסטין הופמן, אלא רק כישלונות כמו "החדר" וברוחו - כלומר, סרטים של יוצרים אלמוניים, מלאי אמביציה אך נטולי כישורים מיוחדים, שנכנסו להיסטוריה מן הדלת האחורית שלה.

חי בסרט. טוליפ,
מציף מחדש את הדיון בסרטים הגרועים בכל הזמנים. מתוך "חי בסרט"/טוליפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully