וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כאן ועכשיו" ומחווה לבוב מארלי: 5 דברים שאסור לפספס השבוע

8.2.2018 / 0:06

לאיזה סרט מומלץ ללכת בסוף השבוע? לאיזו סדרה כדאי להתחיל להתמכר? ועל איזו הופעה שווה להוציא את הכסף השבוע? וואלה! תרבות מפנקת אתכם מדי יום חמישי עם 5 המלצות תרבותיות שוות במיוחד - ועוד אזהרה ממה כדאי דווקא להתרחק

צילום ועריכה: עידן פרג'
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דני סנדרסון בסיבוב הופעות חורפי

אחרי ביקור קצרצר וממוקד, החורף מסרב בתוקף לחזור. זה לא מפריע לדני סנדרסון לצאת בסיבוב הופעות חורפי ואינטימי במסגרת חגיגות 50 שנות קריירה. סנדרסון ינסה לשבור שיא כלשהו כשבמשך שבעה ימים תמימים הוא יקיים שבעה מופעים: מבאר שבע ועד שבי ציון, ממודיעין ועד תל אביב, מסיפורי פוגי ועד "להציל את העולם", מ"אצל הדודה והדוד" ועד "לא יפריד דבר". כן, תהיה חגיגת להיטים.

מתי? מוצאי שבת ב-22:00

איפה? זאפה תל אביב (ובהמשך ברחבי הארץ)

למה? כי הוא גם סטנדאפיסט ענק

דני עשה את זה קודם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מופע מחווה לבוב מארלי

לרגל יום הולדתו ה-73 של האיש, האגדה והראסטות - בוב מארלי זצ"ל - ייערך לזכרו מופע מסקרן במיוחד בהשתתפות אברהם טל, מוש בן ארי, מוקי, טונה, נצ'י נצ', קרולינה, איזי ועוד ועוד. מארלי הלך לעולמו מוקדם מדי, בגיל 36 בלבד, אך למרות זאת הוא השאיר אחריו מורשת מפוארת של מוזיקה נפלאה שהפכה להמנון של השראה ושמחה.

מתי? הערב ב-21:30

איפה? בהאנגר 11 תל אביב

למה? כי אפילו הבן של ברי סחרוף והבן של מוש בן ארי יאחדו כוחות

מלך הרגאיי. מארלי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ווקה פיפל

אחרי שצפו בו קרוב ל-2 מיליון איש, חוזר ההרכב האהוב "ווקה פיפל" לסיבוב הופעות חדש בישראל. המופע, מבית היוצר של ליאור כלפון, נחשב לחגיגה מוזיקלית מיוחדת שמדגימה שימוש וירטואוזי בקול האנושי ללא אף כלי נגינה על הבמה. ההרכב שר להיטים מכל הזמנים - החל מיצירות קלאסיות וכלה במוזיקת פופ עדכנית. עד כה הופיע ההרכב ב-35 מדינות, והחל מהערב הוא יופיע 19 פעמים וינסה לכבוש את הקהל הישראלי פעם נוספת.

מתי? הערב ב-20:30

איפה? בהיכל התרבות במודיעין (וברחבי הארץ מפברואר ועד מאי)

למה? בגלל ההרמוניות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"כאן ועכשיו"

אלן בול, זוכה האוסקר על התסריט ל"אמריקן ביוטי", כבר יצר עבור HBO שתיים מהסדרות הכי משמעותיות ומצליחות שלה לאורך השנים, שתיהן שונות זו מזו בתכלית. הראשונה היא הדרמה המשפחתית המקאברית וסוחטת הדמעות "עמוק באדמה", והשנייה היא מותחן הטראש העל-טבעי עמוס הסקס, "דם אמיתי". עכשיו הוא חוזר עם הסדרה החדשה "כאן ועכשיו", שמבין השתיים קרובה יותר אל הראשונה, אבל גם טובלת את ידה בשנייה. זוהי דרמה משפחתית עם טים רובינס והולי האנטר כראשי המשפחה. הוא פרופסור לפילוסופיה שעובר משבר בכל הנוגע להשקפותיו ולחייו, היא שתלטנית שמעורבת יותר מדי בחייה ארבעת ילדיהם, שלושה מהם מאומצים ממקומות שונים בעולם. במקביל אחד מהם מתחיל לחזות במראות שאינם שם ולחוות דברים משונים ומסקרנים.

מתי? יום שני

איפה? ב-HOT, yes וסלקום TV, במקביל לשידור בארה"ב.

למה? הרזומה של אלן בול לבדו (שכולל גם עמדת מפיק ב"באנשי" המצוינת) מספיק כדי לדגום.

"כאן ועכשיו", הטריילר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"תן למילים לעשות בך"

סדרת המופעים "תן למילים לעשות בך" חוזרת בעונה חדשה המשלבת ספרות, שירה, תיאטרון ומוזיקה, כאשר המופע הראשון שיפתח את העונה החדשה יפגיש בין ענקי היידיש והספרות: שלום עליכם ומנדלי מוכר ספרים. המופע יפגיש על במה אחת סופרים ומוזיקאים שיבצעו שירים וקטעים, ביניהם: חיים באר, דורי פרנס, דניאל סלומון, ערן צור, קרני פוסטל ויהלי סובול.

מתי? יום שישי ב-12:00 בצהריים

איפה? מדיטק חולון, שדרות גולדה מאיר 6

למה? כי יהיה שילוב של הומור, סאטירה וחמלה יהודית

ערן צור. עידו שחם, מערכת וואלה! NEWS
ינהל מוזיקלית. ערן צור/מערכת וואלה! NEWS, עידו שחם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully