וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמשכת לצד האפל: ריאיון בלעדי עם מרגו רובי, הכוכבת הלוהטת בהוליווד

ניר חכלילי, לוס אנג'לס

8.2.2018 / 0:00

לרגל הפצת "אני, טוניה" המדובר בהפקתה ובכיכובה, פגשנו בלוס אנג'לס את מרגו רובי, אחת הכוכבות העולות והלוהטות בהוליווד, ושמענו ממנה על דרכה לצמרת, שיתוף הפעולה עם אביב גלעדי ומשיכתה לדמויות אפלוליות. ריאיון בלעדי

עריכת וידאו: אביב אירגז , נועה לוי

עד לפני עשור היתה מרגו רובי שחקנית אוסטרלית אלמונית, שהסתפקה בתפקידי משנה באופרת הסבון "שכנים". כיום היא אחת השמות הלוהטים בהוליווד, החתומה הן כמפיקה והן כשחקנית על הסרט המדובר "אני, טוניה", ואף מועמדת עליו לאוסקר בקטגוריית המשחק.

הסרט, אותו הפיקה יחד עם אביב גלעדי, עוסק באחת הפרשות המטורפות שהסעירו את ארצות הברית בשנות התשעים: בשם טוניה הרדינג, מחליקה על הקרח שפרצה באמצע הניינטיז, נתקלה בשני מכשולים: הסנוביות של הספורט האליטיסטי, שעיקמו את האף מול צעירה מרקע וויט-טראשי שכמותה; והיריבות מול חביבת הממסד, ננסי קריגן הצפונבונית, שפרנסי הענף העדיפו לקדם אותה.

היריבות הזו הגיעה לשיא כאשר לקראת אולימפיאדת החורף, שני גברים אלמוניים תקפו את קריגן במטרה להשבית אותה מפעילות ולפנות את הדרך למתחרתה. במהרה התברר כי היו אלה בן זוגה של הרדינג וחברו הטוב. היא טענה שלא היתה מעורבת בתקיפה וגם לא ידעה עליה, אבל זה כמובן לא השקיט את הסערה, שעניינה את הציבור האמריקאי גם מטעמים צהובים אבל מפני שהיריבות בין השתיים סימלה את הפערים החברתיים במדינה בין פריפריה ואליטה.

טריילר הסרט "אני טוניה". סרטי לב,
אם לא מדליית זהב, לפחות שיהיה אוסקר. מרגו רובי כטוניה הרדינג ב"אני, טוניה"/סרטי לב

רובי, שהופיעה קודם לכן ב"זאב מוול סטריט" וכהארלי קווין ב"יחידת המתאבדים", עושה כאן את תפקידה הטוב עד כה והיא אחת מהסיבות העיקריות להצלחת הסרט המדובר והמוערך, שמועמד לאוסקר גם בשתי קטגוריות נוספות - שחקנית המשנה (אליסון ג'ני, פייבוריטית לזכייה) ועריכה.

לרגל הפצת "אני, טוניה" שעולה כאן לאקרנים בסוף השבוע, פגש ניר כחלילי, שליח וואלה! תרבות בלוס אנג'לס, את כוכבת הסרט. בתשובה לשאלה מה מושך אותה לתפקידים אפלים למדי, כמו זה של הרדינג או של הארלי קווין בזמנו ב"יחידת המתאבדים", ענתה רובי: "אני שמחה על ההזדמנות לגלם תפקידים כאלה. אלה דמויות שמרגישות לי כמו נשים אמיתיות, כמו השתקפויות של מי שאני מכירה במציאות. יש בהן טוב ויש בהן רע. יש בהן מוטיבציות אנוכיות ולא אנוכיות, לעתים באותו יום. אנחנו בנות אדם מורכבות והיכולת לשקף את זה על המסך מעוררת בי גאווה שאני עושה את מה שאני עושה".

רובי דיברה גם על עבודתה המשותפת עם אביב גלעדי. "אני אוהבת אותו, הלוואי שיבוא איתי לביקור בישראל", אמרה. היא הזכירה את העובדה שהחל את דרכו בהוליווד מלמטה, ונזכרה גם בתחילת הדרך שלה - "התחלתי בתעשייה בגיל 16, עשיתי הרבה התמחויות בלי תשלום", סיפרה. "הופעתי בסרטי אינדי אוסטרלים שמעולם לא הופצו, נכנסתי לעולם הטלוויזיה ובסופו של דבר קיבלתי את התפקיד ב'שכנים'. שיחקתי שם שלוש שנים ואז עברתי לאמריקה. ככה זה: בהתחלה אתה עושה תפקידים בלי לקבל שכר, רק מתוך התשוקה למקצוע וההזדמנות להיות על הסט. בשבילי, זה היה הדבר הכי מרגש בעולם".

עוד באותו נושא

הסיפור המלא על פרשת הרדינג-קריגן

לכתבה המלאה
מרגו רובי. צילום מסך
ככה זה התחיל. מרגו רובי בימיה ב"שכנים"/צילום מסך

מעניין לציין גם כי הפרשה המטורפת עליה מבוסס הסרט ממשיכה לתפקד כמתנה שממשיכה לתת. קמפיין הקידום שלו סיפק שלל תקריות ותהפוכות, כיאה לסיפור שהעניק לו השראה.

בין השאר, היחצ"ן של הרדינג התפטר לאחר שהיא דרשה מעיתונאים לחתום על סעיף לפיו הם יידרשו לשלם לה פיצוי אם יציגו בפניה שאלות מביכות על העבר שלה, אבל אז הלכה וענתה עליהן מעצמה ביוזמתה. לאחר שבמשך שנים הכחישה כל מעורבות לתקיפה וטענה כי לא היה לה מושג שבן זוגה וחברו הקרוב מתכננים להוציא אותה לפועל, הודתה לראשונה בריאיון טלוויזיוני כי אכן שמעה אותם מתכננים משהו. נוסף לכך, גם קריגן נכנסה לקלחת והצהירה בתקשורת האמריקאית כי לא תצפה בסרט שכן היא עסוקה בלחיות את חייה.

מרגו רובי. GettyImages
מציאות ובדיון. רובי עם טוניה הרדינג אותה היא מגלמת בצעירותה/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
והיה גם את הסרט הזה. מרגו רובי כהארלי קווין ב"יחידת המתאבדים"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אני טוניה. סרטי לב,
עכשיו על המסכים. מתוך "אני, טוניה"/סרטי לב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully