וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריבלין צפה ב'פאודה' עם הכוכבים: "אתם מביאים כבוד למדינה"

7.2.2018 / 16:01

נשיא המדינה ערך אירוע מיוחד בהשתתפות לוחמי ימ"ס ויוצרי הסדרה 'פאודה'. הנשיא: 'פאודה' על יוצריה ושחקניה מביאה כבוד גדול למדינת ישראל בכך שהיא מציגה את תמונת המציאות המורכבת בתוכה אנו חיים. ליאור רז ללוחמים: "אתם ההשראה שלנו"

צילום: לע"מ, עריכה: יאיר דניאל

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, קיים היום במשכנו בבית הנשיא בירושלים אירוע מיוחד בהשתתפות יוצרי ושחקני הסדרה 'פאודה' (yes) ובנוכחות לוחמי ימ"ס מאזור יהודה ושומרון, ירושלים וגזרת הגבול המצרי, שזכו להפוגה מפעילותם המבצעית. לצדם נכחו גם יוצרי הסדרה אבי יששכרוף וליאור רז, במאי הסדרה רותם שמיר, והשחקנים איציק כהן ויעקב דניאל-זאדה.

הנשיא צפה יחד עם היוצרים והלוחמים בפרק מהסדרה ואמר כי "פאודה' על יוצריה ושחקניה מביאה כבוד גדול למדינת ישראל בכך שהיא מציגה את תמונת המציאות המורכבת בתוכה אנו חיים. אשרי המדינה שאלה הם יוצריה, ועוד יותר מזה, אשרי המדינה שאלה הם בניה". הנשיא פנה ללוחמים ואמר: "בשבילכם זו לא סדרה אלא מציאות יומיומית, שגרה ודרך חיים. שום תסריטאי לא יוכלו לתאר את מכלול הפעילות שלכם".

"השנה אנו מציינים שבעים שנה לתקומת מדינת ישראל," המשיך הנשיא. "עם ישראל ממשיך להילחם על קיומו. הפעולות שלכם נגד מאות מטרות בשנה באינספור פעולות ומבצעים, הצילו וממשיכות להציל חיים. אני מקווה ויבוא יום, ושכנינו יקבלו את עובדת קיומנו ויחליטו שטוב להם לחיות איתנו בשלום ואתם תנצלו את הכישורים שלכם להמליץ על קפה טוב בג'נין. אתכם, לוחמי ומפקדי ימ"ס, אי אפשר לקנות ואי אפשר לשכפל. כאלה, כמוכם - חדורי תחושת שליחות, מסירות, אהבת העם והארץ, יש רק לנו, רק כאן".

רובי ריבלין פאודה. מארק ניימן/ לע"מ,
ריבלין ואנשי 'פאודה'/מארק ניימן/ לע"מ

לאחר הצפייה בפרק התקיימה בין הלוחמים והיוצרים שיחה פתוחה, במהלכה אמרו ליאור רז ואבי יששכרוף שמשמח אותם "להקרין את הסדרה בבית הנשיא ובפני מי שהם ההשראה, לוחמי הימ"ס". אחד הלוחמים שאל את רז על הקושי להיכנס לדמויות בסדרה ובעיקר במעבר בין הצד הפלסטיני לצד הישראלי, רז צחק ואמר שהוא חושב שהשחקנים הכי טובים הם הלוחמים שיושבים מולו כרגע: "אם אני לא אשחק טוב מקסימום יכתבו עלי בעיתון שלא הייתי טוב, אם אתם תשחקו לא טוב זה יעלה בחיי אדם. אין לי ספק שהמשחק שלכם טוב משלי. השחקן איציק כהן התבדח ואמר: "בשונה מהעבר הקרבי של הקאסט, הקשר היחיד שלו לדובדבן היה בשק"ם בבסיס בו שירת".

עוד באותו נושא

פאודה עונה 2 פרק 6: דמות מהעבר קופצת לביקור מפתיע

לכתבה המלאה
רובי ריבלין פאודה. מארק ניימן/ לע"מ,
צופים יחד ב'פאודה'/מארק ניימן/ לע"מ
רובי ריבלין פאודה. מארק ניימן/ לע"מ,
ריבלין ואנשי פאודה/מארק ניימן/ לע"מ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully