וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפיק העל חושף את סודות המין של מרלון ברנדו ואיוונקה טראמפ

8.2.2018 / 11:25

קווינסי ג'ונס העניק ראיון מקיף לרגל יום הולדתו ה-84 ולא השאיר שום דבר לדימיון. בין היתר חשף את הרומן של מרלון ברנדו עם ריצ'ארד פריור ואת הדייטים שלו עם בתו של הנשיא ודעתו על הרגליים שלה

רויטרס

בסרטון - איוונקה טראמפ מבקרת בטוקיו

קווינסי ג'ונס הוא אגדה מהלכת. הוא מפיק ומעבד מוזיקלי, מלחין פסקולים, מפיק סרטים, מחלוצי השילוב בין סגנונות במוזיקה המודרנית, מפופ ועד מוזיקה קלאסית, ממוזיקת נשמה וג'אז עד מוזיקה מאפריקה ומברזיל. הוא היה אחד הראשונים ששילבו את סגנון הראפ במוזיקה הממסדית, וחלוץ השילוב בין ראפ לג'אז. היה מועמד 79 פעמים לפרס גראמי וזכה בו 28 פעמים, כולל בפרס המיוחד Grammy Legend Award שהוא עיטור ייחודי ליוצר בתחום המוזיקה הקלה, שהוענק לו ב-1991. השבוע הוא העניק ראיון מיוחד למגזין vulture וחשף שם כל כך הרבה סודות של אנשי תעשיית המוזיקה שקצרה היריעה מלפרט את כולן.

בין היתר הוא דיבר על ההתמכרות של מייקל ג'קסון לתרופות מרשם וניתוחים פלסטיים ("הוא תמיד היה מתרץ את זה ואומר שזה בגלל איזו מחלה שיש לו או בולשיט אחר כלשהו. הוא גם גנב הרבה שירים"), על הארווי ויינשטיין ("הוא סתם בן זונה"), מי הרג את ג'ון קנדי (המאפיונר משיקגו סאם ג'יאנקנה מסתבר), ליכלך על הביטלס ("הם היו המוזיקאים הכי גרועים בעולם. פול הוא נגן הבס הכי גרוע שאני מכיר ואני אפילו לא רוצה להתחיל לדבר על רינגו") ועל טיילור סוויפט ("המוזיקה שלה גורמת לי לתחושה שבין חוסר שביעות רצון למבוכה").

קווינסי ג'ונס. Amy Harris/Invision, AP
לא השאיר שום אבן לא הפוכה. קווינסי ג'ונס/AP, Amy Harris/Invision

"יש לה את הרגליים הכי יפות שאי פעם ראיתי"

אבל שתי חשיפות שלו זכו לכותרות נפרדות משלהן בתקשורת העולמית. ראשית, הוא טוען שהוא יצא עם בתו של נשיא ארה"ב, איוונקה טראמפ בשנת 2006. "יצאתי איתה, אתם יודעים? טומי הילפיגר, שעבד אז עם הבת שלי, אמר שאיוונקה רוצה לאכול ארוחת ערב איתי. אמרתי - אין בעיה. היא נראית ממש טוב. יש לה את הרגליים הכי יפות שאי פעם ראיתי. רק האבא שלה בעייתי", הוא אמר. אם הטענה הזו של ג'ונס, שמבוגר מטראמפ ב-48 שנים, נכונה, הרי שהיא יצאה איתו שנה לאחר שכבר הייתה במערכת יחסים זוגית עם בעלה ג'רארד קושנר.

איוונקה טראמפ. GettyImages
צעירה מג'ונס ב-48 שנים. איוונקה טראמפ/GettyImages

לג'ונס יש כיום לדבריו 22 חברות במקביל, בכל רחבי העולם, אולם יש מי שטוען שייתכן שהוא לא פירש נכון את העובדה שבחורה בשנות ה-20 לחייה הסכימה לצאת לארוחת ערב עם אגדת מוזיקה בת יותר מ-70. בכל מקרה, גורמים המקורבים לאיוונקה טראמפ טוענים ש"הסיפור הזה לא קרה מעולם".

על אביה של איוונקה, הנשיא הנוכחי של ארה"ב, לא היו לג'ונס מילים טובות להגיד. "הייתי מבלה איתו. הוא בן זונה משוגע, עם מנטליות מוגבלת, מגלומן ונרקסיסט. אני לא סובל אותו". מהבית הלבן סירבו להגיב לדברים.

"אלה היו שנות ה-70! הסמים היו עדיין טובים"

סיפור נוסף ומדהים אותו חשף ג'ונס בראיון דווקא קיבל אישור. אלמנתו של הקומיקאי רי'צארד פריור אישרה שהוא והשחקן האגדי מרלון ברנדו ניהלו רומן מיני בשנות ה-70. ג'ונס אמר "ברנדו היה בן הזונה הכי מקסים שאי פעם הכרתי. הוא זיין כל דבר שזז. כל דבר! אפילו תיבת דואר. הוא היה עם ג'יימס בולדווין, ריצ'רד פריור, מרווין גיי".

מרלון ברנדו בסרט "חשמלית ושמה תשוקה" (1951).
"הוא זיין כל דבר שזז". מרלון ברנדו בסרט "חשמלית ושמה תשוקה".

ג'ניפר לי, שהייתה נשואה לריצ'רד פריור בתחילת שנות ה-80 ואז שוב בשנות ה-2000 עד מותו, אמרה ל-TMZ שהדבר אכן קרה ושאין סיבה להתבייש בו. "אלה היו שנות ה-70!" היא אמרה, "הסמים היו עדיין טובים. אם היית עושה מספיק קוקאין היית מזדיין עם רדיאטור ושולח לו פרחים בבוקר". היא הוסיפה שבעלה היה תמיד פתוח לגבי הדו-מיניות שלו.

גיף ריצ'רד פריור. אתר רשמי
גיף ריצ'רד פריור/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully