וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בטיזר טריילר הראשון של "ונום"

8.2.2018 / 16:00

אחד מאויביו המושבעים של ספיידרמן, ומנבלי הקומיקס הגדולים אי פעם, זוכה לסרט ייעודי משלו בכיכובו של טום הארדי. גם ספיידרמן החדש (טום הולנד) יופיע בו, כחלק משיתוף הפעולה בין אולפני מארוול ודיסני

יח"צ - חד פעמי

שיתוף הפעולה בין אולפני מארוול וסוני, שהחל ב"ספיידרמן: השיבה הביתה" בשנה שעברה, מרחיב את הפוקוס על איש העכביש עם סרט ספין אוף שיתמקד באחד מאויביו הגדולים, ומנבלי הקומיקס הגדולים אי פעם, "ונום". היום (חמישי) שוחרר הטיזר טריילר הראשון לסרט המסקרן, שמעורר עניין רב בקרב מעריצי הקומיקס.

ונום (טום הארדי) הוא תוצר של סימביוזה בין חייזר טפיל והכתב אדי ברוק, שעובד ב"דיילי ביוגל", העיתון בו עובד עם פיטר פארקר בגרסת הקומיקס. השילוב מעניק לברוק כוחות על כמו יכולת הסוואה שמונעת ממנו להתגלות גם על ידי "חוש העכביש" של ספיידרמן.

הסרט, בבימויו של רובן פליישר ("זומבילנד") הוא הסנונית הראשונה בניסיון של סוני ליצור יקום קומיקס מורחב סביב ספיידרמן, שיתנהל במקביל לזה של מארוול. לצדו של הארדי יככבו בסרט גם מישל ויליאמס, וודי הרלסון, ריז אחמד וכמובן גם ספיידרמן החדש, הלא הוא טום הולנד.

יש להדגיש כי זוהי לא ההופעה הקולנועית הראשונה של הדמות על המסך הגדול. גרסה קודמת של ונום הופיעה ב"ספיידרמן 3" ב-2007 (אז גילם אותו טופר גרייס). תוכניות לסרט ייעודי של הדמות מסתובבות בהוליווד כבר למעלה מעשור.

"ונום" יגיע לאקרנים ב-4 באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully