וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיה בלזיצמן ומתן אפרת בוחרים את האלבומים שהשפיעו עליהם

11.2.2018 / 0:00

הצמד מאיה בלזיצמן ומתן אפרת יקיים בקרוב הופעה לרגל השקת האלבום החדש עם רוני סומק. רגע לפני ביקשנו בהם לספר לנו על האלבומים שהותירו עליהם חותם מיוחד. האזינו לבחירות

James Taylor - Sweet Baby James

ג'יימס טיילור הוא כותב השירים האהוב עלי, אלבום של שירים יפיפיים המנוגנים בפשטות ובחכמה. אלבום שהוא דוגמא מופתית לפולק אמריקאי אמיתי עם נגינת הגיטרה הבלתי נשכחת שלו.

The Cardigans - Long Gone Before Daylight

אלבום שאני תמיד חוזר אליו. הלהקה השוודית המופלאה באלבום חם ומנימליסטי. שירים כל כך יפים עם טקסטים חורפיים, נגינה פשוטה ומדהימה של כל אחד מחברי הלהקה. אלבום חד פעמי.

Peter Gabriel - SO

פיטר גבריאל הוא מוסיקאי מבריק, כדאי להקשיב לכל מה שהוציא תחת ידיו. באלבום הזה, מעבר לשירים מצויינים ההפקה פשוט מופלאה. קלאסיקה!

מתי כספי שר סשה ארגוב

האלבום הזה הוא דוגמה מצוינת בעיניי לשילוב מושלם בין טקסט ללחן לביצוע. כמי שבאה מהמוסיקה הקלאסית, האלבום הזה מבחינתי נכנס תחת אותה הקטגוריה. זה ממש מוסיקה קלאסית.

הטקסטים והלחנים משלימים אחד את השני והשלם גדול מסך חלקיו. להוסיף על זה את מתי כספי ועיבודים מצוינים, פשוט כתיבת שירים מושלמת. מעבר לזה שזה כל מה ששמעתי בילדותי...

The Essential Electric Light Orchestra - ELO

אוסף של הלהקה הענקית בפיקודו של היוצר והמפיק האדיר ג'ף לין. השירים הכי טובים של הלהקה מכל התקופות. השימוש בכלי מיתר בכל השירים של ELO פתח לי את הראש לדרך הסתכלות אחרת ומרעננת על כלים קלאסיים ועל המנעד של מה שהם יכולים לייצר.

Elvis Costello - The Juliet Letters

אלביס קוסטלו ורביעיית בורד'צקי, ההגשה הייחודית של קוסטלו בליווי רביעיית מיתרים. אלבום עם סאונד מיוחד מאד, שירה מופתית ועיבודי רביעייה נפלאים. רביעיית המיתרים מנגנת בצורה שכל כך מבינה את המוסיקה. האלבום הזה חיזק אצלי את התחושה שלפעמים לא צריך שום דבר בעולם מלבד רביעיית מיתרים. זה פשוט הדבר הכי יפה שקיים!

seperator

הופעות השקה לאלבום שיוצא השבוע:

16/2, אלמא, זכרון יעקב. בליווי שלישיית מיתרים ונגן עו?ד.

6/3, בית אביחי, ירושלים. אורחים: רוני סומק שלישיית מיתרים ונגן עו?ד.

7/3, צוותא, תל אביב. אורחים: רוני סומק שלישיית מיתרים ונגן עו?ד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully