וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רג' אי. קאת'י ("פרדי" מ"בית הקלפים") הלך לעולמו בגיל 59

10.2.2018 / 12:38

השחקן, שגילם את פרדי ב"בית הקלפים" ואת נורמן ווילסון ב"הסמויה", הלך לעולמו בניו יורק לאחר מאבק בסרטן הריאות. ב-2015 זכה באמי על תפקידו ב"בית הקלפים". יוצר "הסמויה": "אחד האנשים הכי נפלאים שעבדתי איתם"

רג' אי קאת'י פרדי בית הקלפים. AP
רג' קאת'י/AP

השחקן האמריקאי רג' אי. קאת'י הלך לעולמו והוא בן 59 בלבד. לפי דיווחים בתקשורת האמריקאית, קאת'י מת בניו יורק לאחר מאבק בסרטן הריאות. קאת'י התפרסם בעיקר בזכות תפקידיו בסדרות "הסמויה", "בית הקלפים" ו"אוז". ב"סמויה" גילם את נורמן ווילסון וב"בית הקלפים" - את פרדי הייז, בעליה של מסעדת בשרים קטנה שבה נהג פרנק אנדרווד לאכול.

יוצר "הסמויה" דיוויד סיימון, ספד לקאת'י: "לא רק שקאת'י היה שחקן אדיר, אלא פשוט מאד אחד האנשים הכי נפלאים שאי פעם עבדתי איתם במשך ימים ארוכים על סט הצילומים. רג', זיכרונך הוא ברכה גדולה".

יוצר "בית הקלפים" בו ווילימון נפרד אף הוא מקאת'י: "קאת'י היה אחד מסוגו. הוא שפע רוח חיים, נדיבות, הומור וטונות של כישרון. הוא היה אהוב על כל מי שהתמזל מזלו ועבד איתו. הוא יחסר לנו מאוד"

בשנת 2015 זכה קאת'י בפרס אמי על תפקידו כפרדי ב"בית הקלפים". הוא היה מועמד לאמי על תפקידו זה גם ב-2013 וב-2014. בריאיון שהעניק ב-2014 דיבר על תפקידו ב'בית הקלפים': "מאד אהבתי את הסיפור. ידעתי שזה יהיה משהו מיוחד. לא ידעתי אם אנשים יצפו בזה אך ידעתי שזה יהיה משהו מיוחד. היה לנו תענוג גדול לעשות את הסדרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully