וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפחות ברקו ניסה: מופע הליקוקים של אופירה ואייל גולן

שחר קורן

11.2.2018 / 0:00

המתקפה של ברקוביץ' על העיתונאים, הקשקוש שפלט בריאיון עם בן כספית, השיעמומון עם אבי דיכטר, וגולת הכותרת: מופע החנפנות המתרפס עם אייל גולן שמשום מה כונה "ריאיון". טוב שאופירה לא פרסה שם שטיח אדום

אופירה וברקוביץ'. צילום מסך
חברים טובים, אייל גולן ואופירה אסייג/צילום מסך

1. פחות מיממה לפני ההסלמה בצפון הארץ, היו אלה אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' שאיימו להעלות את המדינה בלהבות עם ריאיון מיוחד עם הזמר של המדינה - הנה, רגע הוא חזר מצילומי התכנית גולסטאר - אייל גולן. סתאאם, היה ברור שאנחנו לפני מופע של חנופת אקסטרים. אבל ברוח התכנית את ה"טוב" נשמור לסוף.

2. את מונולוג הפתיחה שלו בחר ברקו להקדיש לעיתונאים בישראל, אלה שרודפים אותו ולא יודעים לפרגן. לתומי חשבתי שהוא התעצבן מהכותרת לראיון שהעניק למוסף "7 לילות" בסוף השבוע האחרון, משהו על זה שלפני בית הספר הוא נהג להרוג אפרוחים פצועים בכך שהשליך אותם למאוורר. כהומניסט הוא לא הרגיש בנוח עם להטביע אותם. לא, מסתבר שהכותרת הזאת דווקא מדויקת, הוא כועס בגלל התחקיר של תאגיד השידור הציבור, "כאן", לפיו הוא הפך את קבוצת הכדורגל של הפועל ראשון לציון לעסק משפחתי. אם ברקו היה מבין קצת בתקשורת הוא היה יודע שאף אחד לא צופה בתחקירים, בטוח לא של "כאן", ולכן הוא יכול להמשיך לישון בשקט.

3. תנועה קטנה עם הג'קט (השבוע למדנו שזה הסימן של ברקו לעצבנות) ועברנו לריאיון עם העיתונאי בן כספית. כספית הגיע לאולפן דרוך ומוכן ובאופן חריג הוא זכה למלוא הכבוד מהמראיינים. יותר מזה, אופירה הספיקה לקרוא את "נתניהו הביוגרפיה", על כל 421 עמודיו ואפילו הדביקה סימניות (ממליץ לעבור לקינדל) בספר עצמו עם כל הנושאים החשובים. שלא תחשבו שהגענו לתכנית אקטואליה "אמיתית", שכן ברקו אפילו לא טרח לקרוא את התקציר. משבוע לשבוע נראה כאילו אנחנו נמצאים בתכנית מהטלוויזיה האיטלקית של שנות התשעים בה עיתונאית רצינית ודוגמנית חשופת חזה מדברות עם פאנל של טרנסוויסט, עיתונאי וקוסם. אני אתן לכם לנחש איזה תפקיד מגלם ברקו בהשוואה הזאת.

אופירה וברקוביץ'. צילום מסך
התייחסו אליו יפה. בן כספית/צילום מסך

4. ועוד קצת על השטויות של ברקו. אני לא רומז חלילה שמדובר בטיפש, ממש לא. ככדורגלן הוא נחשב לשחקן מבריק, בעסקים הוא עושה חיל ואפילו את הקריירה התקשורתית שלו הוא מנהל בצורה נבונה למדי, אבל בחייאת! לומר לבן כספית שהוא חושב שהספר שלו לא אמין כי "ביוגרפיה היא ספר שאדם כותב על עצמו"? יש גבול לכמות השטויות שאפשר לשמוע בשעתיים בערב שישי וגם אותן אנחנו שומרים לריאיון עם מיכל צפיר.

5. מיכל צפיר היא אורחת קלאסית בתכנית - קצת מטורללת, מלאה באמירות חסרות משמעות וממש חזקה באינסטגרם (אינסטגרם הוא כידוע העיתון הכי נקרא בישראל). הריאיון איתה היה מאכזב, עושה רושם ששנתיים באור הזרקורים כגורו תזונה וחיים בריאים הפכו אותה למחושבת יותר, מישהי שלא נשמע ממנה שום אמירות שיכולות להתפרש כעידוד לאנורקסיה. מעודד ומאכזב כאחד, צריך להתחיל לחפש אושיית טפשת חדשה. אבל אם יש רגע אחד שניקח איתנו מהריאיון הוא דווקא המחמאה של ברקו: "את דווקא לא כזאת רזה". תמיד ספורט-אלגנט.

6. השיחה עם אדל בספלוב נועדה לשרת מטרה נעלה שהיא תרומה לעמותת "עזר מציון", דרכה הצילה אדל את חייו של רמי שחלה בסרטן. המטרה באמת נעלה והשיחה הייתה נעימה וקולחת אז רק אזכיר את הבלבול של ברקוביץ' בין המגזינים "לאישה" ו"בלייזר". טיפ ממני: אחד הוא מגזין שכולו תוכן לייף סטייל שפונה לקהל הנשים, השני הוא מגזין לגברים ששם נשים חצי עירומות על השער. נכון - לשניהם יש שערים אבל לבלבל בין השניים זה כמו להבקיע גול עצמי.

7. התכנית השבוע היוותה גאולה מהתכנית המשעממת של השבוע שעבר, אפילו את הריאיון הכמעט קבוע עם אורן חזן חסכו לנו אבל למלא את המסך בשיחה משמימה עם חבר הכנסת אבי דיכטר? מיותר לגמרי. ראיונות כבדי ראש עם פוליטיקאים הם נקודת חולשה של התכנית. כל עוד ברקו לא מוצא איזשהו "בשר" להיאחז בו - אין לו עניין בדיון ואופירה על כל יתרונותיה רחוקה מלהוות תחרות לאילנה דיין. אם לא סוגרים את מירי רגב לשבוע הבא אפשר לוותר על פוליטיקאים. בטוח אפשר למצוא עוד דוגמנית טרנסית שאפשר להעליב.

עוד באותו נושא

הקלטת של שרה ופרשנות של ברקוביץ': שני דברים שלעולם לא ילכו יחד

לכתבה המלאה
אופירה וברקוביץ'. צילום מסך
"דווקא לא רזה". מיכל צפיר/צילום מסך

8. הנה. הגענו לזה - אייל גולן נכנס אל האולפן! ברקע שיר שלו, אופירה פורשת שטיח אדום והתאורה מתחלפת לפילטר נעים של סנאפצ'ט. אז רק לפני שאתייחס לריאיון עצמו אסב את תשומת לבכם לתהליך ה"הלבנה" של אייל גולן עליו עמלים בימים אלה בשידורי קשת. כזכור, גולן אמור להוביל ב"קשת" בהמשך השנה ריאליטי מוזיקלי לצד אביב גפן. הדימוי הציבורי של גולן עדיין בעייתי בקרב לא מעט ישראליות וישראלים, ולכן שווה להקדים תרופה למכה ולתת לו אפשרות להגיע לאולפנים ולהתראיין כדי להוכיח שלא מדובר בטורף חסר מוסר אלא בזמר מספר אחת בישראל.

9. רק לפני שלושה שבועות העניק גולן ריאיון לתכנית ערב טוב עם גיא פינס. הריאיון ההוא גרם לריאיון אחר - הריאיון המפורסם של שמעון ריקלין עם הגברת שרה נתניהו - להיראות כמו ריאיון עומק צולב, השאלות הרגישו מתואמות מראש, התשובות ממול היו מכבסה של מילים והתנגדויות לא באמת היו שם. בקיצור, האם אחרי הריאיון המביך ההוא, אירוח בתכנית של החברה הכי טובה שלו בעולם כולו הולך להיות משהו אחר?

10. לא. כידוע אין אמת בפרסום וכמו שהחרמון הוא לא באמת אתר סקי, כך גם ב"אופירה וברקוביץ'" לא שואלים את כולם "הכל". הכניסה של גולן לאולפן הזכירה כניסה לאירוע של חתן בר מצווה - "זמר השנה שמונה שנים ברציפות!", "אהוב שלי!", "הזמר הבינלאומי!", "הרווק הכי מבוקש בישראל!". גולן תופס את מקומו של ברקו שמביים סצנת קנאה וגורם לאופירה להחסיר פעימה, באמת רואים שהיא מאוהבת. האמת צריכה להיאמר, זה שאופירה יכולה לעשות ככל העולה על רוחה לא אומר שהיא צריכה לעשות. ברקוביץ' שפתאום נזכר שהוא נמצא בתכנית שמתיימרת להיות אקטואלית עוד ניסה להפנות לגולן שאלות בנושא "הפרשה", עומר אדם ואילנית לוי, אבל נחסם על ידי אופירה כפיטבול עצבני. אופירה, עשי טובה - בפעם הבאה שבא לך לפתוח שולחן עם חברים טובים תזמיני מקום במסעדה טובה ותחסכי לנו זמן מסך.

אופירה וברקוביץ'. צילום מסך
מופע ליקוק. אייל ואופירה/צילום מסך

היכל התהילה

"אמרו לי שבאים לפה ואחר כך הולכים לבכות", אדל בספלוב (מתוך שיחות שלה עם החברה סתיו סטרשקו)

"את עצמי לא הייתי צריך לשנות, שיניתי את מי שסביבי", אייל גולן (מדהים לראות את השינוי שהוא עבר)

"איזה טיפ אני אתן לך? אבקת כביסה טיפ", אייל גולן (בשירים הוא ענק, בקומדיה קצת פחות)

"את מי היית לוקח לאי בודד את רוסלנה או את אילנית?", אייל ברקוביץ' (העיתונאי החוקר של כיתה י"א 2)

"אני אגן על אייל גולן עד יומי האחרון", אופירה אסייג (אבל תשאלו אותו הכל, אין בעיה, הכל פה שקוף, עיתונות לפנים וזה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully