וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטע ברזילי זכתה בגמר "הכוכב הבא" - ותייצג את ישראל באירוויזיון

13.2.2018 / 23:26

בסיומו של ערב מותח, התקבלה ההכרעה: נטע ברזילי היא המנצחת הגדולה של "הכוכב הבא" ותייצג את ישראל באירוויזיון שייערך השנה בפורטוגל. נטע גברה בגמר על יהונתן מרגי שהגיע למקום השני, ריקי בן ארי שהגיעה למקום השלישי וחן אהרוני שסיים רביעי

צילום מסך

בסיומו של ערב מותח במיוחד, הגיע הרגע שבו התקבלה ההכרעה: נטע ברזילי היא המנצחת הגדולה של "הכוכב הבא" ותייצג את ישראל בתחרות האירוויזיון 2018 שתיערך השנה בפורטוגל ותשודר בכאן 11 בחודש מאי הקרוב. נטע גברה בגמר על יהונתן מרגי שהגיע למקום השני, ריקי בן ארי שהגיעה למקום השלישי וחן אהרוני שסיים רביעי.

נטע ברזילי מסרה: "מרגש אותי עד דמעות שהקהל הישראלי פתח את הראש ואת הלב ובחר במשהו חדש. אני אעשה הכל כדי שזה ישתלם לנו בתחרות האירוויזיון הקרובה".

בשלב הדו-קרב הגברי, הופיע יהונתן מרגי ראשון ושר את Get Ugly של ג'ייסון דרולו. הוא גרף 91 אחוז ובכך הביס את חן אהרוני ששר את שירו "נשימה" וגרף 72 אחוז. בדו-קרב הנשי שרה ריקי את Proud Mary של טינה טרנר וגרפה 81 אחוז. בכך היא ניצחה את נטע כששרה את "קצת משוגעת" של שרית חדד וגרמה לשופטים להרעיף עליה מחמאות רבות. לאחר שלב זה נשר המתמודד חן אהרוני ובכך הגיע למקום הרביעי. בשלב שני ביצעה ריקי את Total Eclipse of the Heart של בוני טיילר, יהונתן מרגי - את When I was your Man של ברונו מארס, ונטע ברזילי - מאש-אפ בין Tik Tok לגנגאם סטייל.

הכוכב הבא. רונן אקרמן,
אסי, נטע ורותם ברגע הזכייה/רונן אקרמן

בריאיון שהעניקה לוואלה! תרבות לפני הגמר, סיפרה נטע ברזילי על הרגע הכי מרגש במהלך התכנית. "אני מתלבטת בין 'וואט איז לאב', הנאמבר שהביאו לי את אמא שלי והייתי צריכה להיכנס לחוויית הבריונות ולשיר דרך זה, לבין 'וואן אה בי', בו אני מופיע על במה כמו שאני רגילה, ומקבלת על זה כל כך הרבה אהבה, וגם המון שנאה, תמיד יש המון המון אהבה והמון המון שנאה. אבל זה בסדר, מתמודדים עם זה".

בתשובה לשאלה אם אין בה חשש להיעלם יום אחרי סיום התכנית, ענתה: "אני לא אתן לזה לקרות. אני חושבת שמה שהריאליטי לימד אותי זה שאסור לי להפסיק לעשות. אני והמפיק שלי עובדים עכשיו נורא קשה על מופע מקורי, חומר מקורי ושירים מקוריים, באיזשהו מקום נמאס לי לעשות קאברים, אני רוצה להביא את מה שיש לי להביא. אני רוצה להוציא שירים, וידאו ארטים, אומנות, ולשתף פעולה עם אמנים גדולים".

עוד באותו נושא

נטע ברזילי מ'הכוכב הבא': "בתור ילדה שמנה רק רציתי להיות נורמלית"

לכתבה המלאה
גמר הכוכב הבא. צילום מסך
נטע בגמר הכוכב הבא/צילום מסך
גמר הכוכב הבא. צילום מסך
אסי ורותם/צילום מסך
הכוכב הבא. צילום מסך
שלישיית הגמר עם אסי ורותם/צילום מסך
גמר הכוכב הבא. צילום מסך
מקום 4 המכובד. חן אהרוני/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully