וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל חיפה להצגות ילדים ייערך בפסח: מה צפוי?

13.2.2018 / 14:34

פסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים ה-28 יתקיים ב-1-3 באפריל. שלושת ימי הפסטיבל, שיתקיים בתיאטרון חיפה, יתחרו הצגות מקור חדשות ויתארחו בו גם הצגות אורחות מרחבי הארץ. בין ההצגות: "בלונה" של שירה גפן, ו"קאיטוש הילד המכשף" על פי ספרו של קורצ'אק

שירה גפן. אייל נבו,
שירה גפן/אייל נבו

פסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים ה-28 יוצא לדרך והשנה הוא יתקיים ב-1-3 באפריל, חול המועד פסח. במשך שלושת ימי הפסטיבל, שיתקיים בתיאטרון חיפה, יתחרו הצגות מקור חדשות ויתארחו בו גם הצגות אורחות מרחבי הארץ הכוללות גם מספר הצגות בשפה הערבית ומופעי תיאטרון רחוב מרחבי העולם. הפסטיבל מופק על ידי תיאטרון חיפה.

השנה יעמוד הפסטיבל בסימן סיפורי ילדים של יוצרים וכותבים בינלאומיים, ביניהן: צרויה להב בעיבוד לאגדה של האחים גרים, עיבוד לספרה של הסופרת האוסטרלית את'ל פדלי ועיבוד מיוחד לספר של יאנוש קורצ'אק. בנוסף, ספרה של שירה גפן "בלונה" יעובד מוזיקלית לתיאטרון בהפקת הסימפונית של חיפה ויהיה למעשה מופע הפתיחה של הפסטיבל. כמו כן תעלה בפסטיבל הצגה בשם "ביוש" העוסקת בשיימינג ובבריונות רשת.

איציק ויינגרטן, המנהל האומנותי של הפסטיבל, מסר: "פסטיבל הילדים השנה מחבק את ילדי העולם ביצירות תיאטרון מופלאות על ילדים שובי לב היוצאים למסעות מלאי אהבה וחכמה". ניצה בן צבי, מנכ"לית התיאטרון, הוסיפה: "אנו מאמינים ומקווים שדמויות הילדים בעלי התושייה יהוו מקור להשראה ותעוזה לצופינו הצעירים".

בלונה פסטיבל הצגות הילדים תיאטרון חיפה. רדי רובינשטיין,
בלונה/רדי רובינשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully