וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע בנאי ו"בונובו": 5 דברים שאסור לפספס השבוע

15.2.2018 / 6:25

לאיזה סרט מומלץ ללכת בסוף השבוע? לאיזו סדרה כדאי להתחיל להתמכר? ועל איזו הופעה שווה להוציא את הכסף השבוע? וואלה! תרבות מפנקת אתכם מדי יום חמישי עם 5 המלצות תרבותיות שוות במיוחד - ועוד אזהרה ממה כדאי דווקא להתרחק

איור: גפן רפאלי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

30 שנה ל"חגיגה של באבט"

לפני שלושים שנה, בימים בהם סרטים היו רצים במשך עשרות שבועות באותו בית קולנוע, היה "חגיגה של באבט" להיט עצום על המסכים בארץ. הרבה לפני שישראלים היו מרותקים ל"מאסטר שף", הם נהרו לאולמות כדי לצפות בסרט זוכה האוסקר על השפית הצרפתייה שמגיעה לכפר קטן בדנמרק ומתקינה שם את אחת הסעודות הכי מפוארות שנראו על המסך הגדול.

המורשת של הסרט נשמרה, בין השאר במאמרים אקדמיים שנכתבו עליו, במתכונים שלקחו ממנו השראה - וכמובן, במסעדות הנקראות בשמו. כעת הוא גם חוזר לסינמטקים ברחבי הארץ, שיקרינו אותו מחדש לרגל שלושים שנה לצאתו. הקהל בזמנו היה הרבה יותר נאיבי והרבה פחות מלומד בכל הקשור למטעמי גורמה בינלאומיים, ומעניין אם כיום, ל"חגיגה של באבט" יהיה אותו אימפקט שהיה לו בימים התמימים ההם. כך או כך, בואו על בטן מלאה.

מתי? ב-15.2

איפה? בסינמטקים ברחבי הארץ

למה? אלא אם אתם טבעוניים ואז המראות של מרק צב וכיוצא בכך יגרמו לכם לירוק לתוך הפופקורן ולצאת מן האולם.

חגיגה לעיניים ולפה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלישע בנאי וארבעים השודדים

לפני מספר שבועות צפינו במופע המחווה של משפחת בנאי (פלוס אורחים) למאיר בנאי המנוח. בין שמות ענקים כמו יובל, אהוד, אביתר וגברי הצליח לגנוב את תשומת לבנו דווקא אלישע. עם כריזמה בימתית מרהיבה, סטייל בלתי-נגמר וקול שמזכיר את קולו של אבא יובל, הבנו שצומח פה רוק-סטאר אמיתי. אלישע וארבעים השודדים יגיעו לאוזןבר למופע מיוחד כחלק מפסטיבל LOVE TLV. יהיה מפוצץ באהבה ובחשמל!

מתי? 16.2

איפה? אוזןבר תל אביב

למה? כי הוא הרבה יותר מ"סן דייגו"

שלי. שלך

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בונובו

לאחר שבעבר הופיע בישראל כדי-ג'יי וזכה להצלחה, חוזר המוזיקאי, המפיק והדי-ג'יי המוערך בונובו להופעה בגני התערוכה. בונובו, שם הבמה של סיימון גרין, הוא מוזיקאי בריטי הפועל בלוס אנג'לס. לאורך השנים הוא שיתף פעולה עם מוזיקאים רבים, ובהם אריקה באדו ואנדריאה טיראנה ושיריו נבחרו לפרסומות, משחקי מחשב והופיעו בפרקים של סדרות. השיא נרשם כשקיבל שתי מועמדויות לפרס הגראמי.

מתי? 21 בפברואר

איפה? ביתן 2 מרכז הירידים, תל אביב

למה? מופע להקה ראשון שלו בארץ

Bonobo - 'Black Sands

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דרום אדום LIVE

בשבועות האחרונים נוהרים רבבות ישראלים מדי סוף שבוע אל הדרום כדי לחזות בפריחת הכלניות המקסימה. ואם כבר אתם מדרימים כדי לעשות סלפי עם כלנית, למה שלא תספגו קצת קולטורה? בסוף השבוע הקרוב יופיעו שלושה תותחים כבדים בפסטיבל "דרום אדום": הערב - חנן בן ארי, מחר - יהודה פוליקר, ובשבת - יהונתן גפן במופע לילדים. אפשר כמובן לשלב עם לינה, אוכל טוב וכמובן כלניות.

מתי? 15-17.2

איפה? מבועים (חנן בן ארי), אשכול (פוליקר), מחלבת צאלה (גפן)

למה? רעיון נהדר לחופשה מוזיקלית בסופשבוע

מה אתם רוצים ממנו?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנזל וגרטל - האופרה

האופרה "הנזל וגרטל" מאת המלחין אנגלברט הומפרדינק תעלה בהפקה מלאה על ידי המחלקה הווקאלית באקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים בשיתוף האופרה הירושלמית בבית שמואל בירושלים. מדובר בעיבוד עכשווי לאופרה הקסומה שמצליחה לפנות להורים וילדים ברחבי העולם.

מתי? ב-20.2 בשעה 17:00 ו-20:30, וב-21.2 בשעה 17:00 ו-20:30

איפה? בית שמואל, ירושלים

למה? בגלל הממתקים והמוזיקה היפה

הגרסה הקולנועית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

The Wall

בזמן שאנחנו נקרעים בשאלה האם לצפות בריאליטי מושקע, דרמות מקומיות מסקרנות ("הרמון" מצוינת, "להעיר את הדב" מסקרנת) או סדרות איכות חו"ליות שמוצעות בבינג', שעשועוני הטריוויה סטייל The Wall (רשת) הם תופעה שצריכה לחלוף מן העולם תחת הסעיף של חוסר רלוונטיות לפלטפורמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully