וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור זגורי עושה שייקספיר וריאליטי: "אין הבדל, הכול אמנות"

אמנון גולדמן

16.2.2018 / 0:00

"שייקספיר ו'זגורי אימפריה' - בעיני זה אותו צד. אני לא חש שיש הבדל בין הדברים. אני לא מבחין בין אמנות גבוהה לנמוכה": מאור זגורי מגיע להיות שופט בתכנית הכישרונות 'גוט טאלנט ישראל' (ראשון, רשת 13) ובריאיון לוואלה! תרבות הוא מגלה: "החלום שלי - להיות אבא טוב"

אבי כהן

"דבר כזה לא נראה בטלוויזיה. זה מעיף, זה מרהיב, זה נראה כמו ברודווי שמתנגש בלאס וגאס. אנחנו יושבים כאן בשורה ראשונה ומקבלים את הכרטיסים הכי טובים להופעות הכי טובות שאפשר לראות בטלוויזיה" - כך מגדיר היוצר מאור זגורי את תכנית הכישרונות הפופולרית "גוט טאלנט ישראל" שבה הוא ישמש שופט החל מיום ראשון הקרוב (רשת 13).

השיטה פשוטה: כל אדם ומכל תחום כישרונות מוזמן להגיע לאודישן של התכנית ולנסות לזכות בפרס הגדול - הפקת מופע בימתי גדול. את התכנית מנחים בישראל עפר שכטר ואסי ישראלוף. פאנל השופטים כולל את השחקנית מיה דגן, המפיק המוזיקלי ג'ורדי, כוכבת הנוער נועה קירל וזגורי.

בריאיון לוואלה! תרבות אמר זגורי שהוא לא עושה הבחנה בין שייקספיר לבין 'זגורי אימפריה'. "בעיני זה אותו צד. אני לא מרגיש שיש הבדל בין הדברים. זה אמנות וזה אמנות. אני לא חושב שיש דבר כזה אמנות גבוהה ואמנות נמוכה. בגלל זה גם אני כאן ב'גוט טאלנט'. אני רואה ריאליטי, אני אוהב ריאליטי, זה חלק מההוויה של התרבות הישראלית. אין לי שום בעיה עם זה. אני חושב שבנוסף ללהיות אמן או בדרן, אתה צריך לדעת את המקום החברתי שלך ואת המקום שאתה מייצג".

יש איזשהם נושאים פוליטיים חברתיים שמעסיקים אותך במיוחד? כאלו שהיית רוצה לעסוק בהם?

"אני רוצה לתת אפשרות לכל מיני פלחים באוכלוסייה, בין אם הם מופלים או מודחקים או שיש עליהם סטיגמה מסוימת שאנחנו גוררים איתנו כבר 50 או 30 שנה. אני חושב שצריך לשנות אותה ולהראות את הבפנים שלה, כי בסופו של דבר בפנים כולנו אותו דבר".

מה החלום? מה מאור זגורי רוצה לעשות בעוד עשר שנים כשהוא יהיה גדול?

"מאור זגורי רוצה להיות אבא טוב, זה כל מה שחשוב לו".

לריאיון המלא עם זגורי - צפו בווידאו שבראש הכתבה

גוט טאלנט ישראל. אוהד רומנו,
מנחי ושופטי 'גוט טאלנט'/אוהד רומנו
מאור זגורי גוט טאלנט. אבי כהן
"חן ואני השתלטנו על הטלוויזיה". מאור זגורי/אבי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully