וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עבדתי 24 שעות ביממה, הבת שלי איזנה אותי"

20.2.2018 / 6:08

הקשר שנוצר עם נטע ברזילי, סצנת העירום שבגללה פרשה מהסרט, המהפך הנפשי בעקבות לידת בתה וההחלטה לצבוע את השיער לוורוד: מארינה מקסימיליאן משיקה מופע סולו חדש ולכבודו היא הגיעה לדבר על הכול וגם להרים את האולפן עם ביצועים לשניים מלהיטיה. צפו

ראובן קסטרו

עברו כבר 11 שנים מאז שהיא פרצה לחיינו ב"כוכב נולד", ומאז מארינה מקסימיליאן לא מפסיקה לחדש ולהפתיע אותנו כל פעם מחדש. בימים אלו היא מסיימת את ההקלטות לאלבום חדש באנגלית ועולה עם מופע סולו מיוחד - Piano Mode - שבו היא מדלגת בין פסנתר כנף, מקלדות, תופים אלקטרוניים ואפילו לופר. ב-3 במרץ היא תשיק במוזיאון תל אביב את סיבוב ההופעות החדש - ולרגל כך אירחנו אותה באולפן וואלה! NEWS לריאיון ולביצוע של שני שירים: נדל"ן ו-Two Pigs.

"הייתה תקופה שאמרתי שאני צריכה להחליט על הסגנון שלי", אמרה. "אני שמחה לומר שאין לי מושג איזה סגנון אשיר עוד שנתיים או עם איזה אמן אתחבר עוד ארבעים שנה. החיפוש הוא הקריירה שלי".

עברו כבר 11 שנה מאז שהשתתפת ב'כוכב נולד'. את חושבת שהציפיות ממך עדיין קשורות להשתתפות שלך בתכנית?

"אני חושבת שעדיין מקשרים אותי ל'כוכב נולד'. עם הזמן, כל קהל יודע למצוא מה שהוא חיפש בי, כי יש לי מגוון רחב של הופעות. היו שנים שהקהל לא הבין איפה הדבר שהם חיכו לו והיום יש הופעות עם גיל שוחט והופעות אלקטרוניות והופעות סולו, ועם הזמן הקהל יודע לאיזה סוג של מופעים להגיע כדי לספק לעצמו את הצרכים".

והפעם את הולכת על מופע סולו. למה בעצם?

"היו לי כמה הופעות של פסנתר - רק אני והקהל - וזה עורר בי ריגוש מיוחד. הרגשתי שיש משהו בקשר עם הקהל שהרגיש לי נכון והרגשתי שזה נכון לעלות מופע סולו. בהתחלה רציתי רק פסנתר ואז הוספתי עוד ועוד כלים כמו מקלדות, תופים אלקטרוניים ולופר. אני אוהבת לאתגר את עצמי. אני זקוקה לשינויים וריגושים. המקצוע שלי זה המקום להתרגש כל פעם מחדש. גם הקהל שלי סקרן לחידושים".

ולמה השיער הוורוד?

"הייתי זקוקה לחידוש. צבעתי לבלונד ובלונד זה כמו קנבס לצבעים. מעצב השיער הציע לצבוע לוורוד ולא יכולתי לסרב. ומאז אני סניף של פורים".

מארינה מקסימיליאן באולפן וואלה 15.2.2018. ראובן קסטרו
"אוהבת לאתגר את עצמי". מארינה/ראובן קסטרו

את נשואה לגיא מנטש מהצמד 'גיא ויהל'. יש לכם ילדה בת שנתיים. ההורות שינתה משהו בעבודה וביצירה?

"גם גיא וגם אני אנשים יוצרים. השראה זה דבר קריטי, ואין דבר יותר מעורר השראה מאשר היצור המתוק שמסתובב בבית ושר שירים. אני משתדלת להביא לה שירים ברוסית וחשוב לי שתהיה לה גם את השפה הזו. האובססיביות והטוטאליות שקיימת אצלי ביחס למוזיקה התאזנה. הייתי קיצונית. עבדתי 24 שעות ביממה בלי להתחשב בעצמי. והיום, כשאין הופעה, אני אוספת את הבת שלי, מבלה איתה זמן ורק בערב אני יוצאת להופעה".

ומה לגבי עוד תפקידי משחק?

"ממה שפגשתי, יש הרבה תפקידים נשיים שאחרי כמה סצנות את פוגשת את עצמך ערומה וזה לא מתאים לי בשלב זה של חיי. הייתה תקופה שעבדתי עם דובר קוסאשווילי ובסופו של דבר המנהלת שלי הניאה אותי מלהשתתף בסרט שלו שדרש סצנת ערום. אני דווקא אמרתי אז 'בטח, בכיף. אני זורמת' אבל עצרו אותי. היום אני רוצה תפקיד מעניין ובלי עירום ומזמוזים".

אם הבת שלך תרצה להיכנס לתעשיית המוזיקה, תתמכי בה?

"בשמחה. שתעשה הכול חוץ מלהיות ראשת הממשלה".

לריאיון המלא - שבו מארינה מספרת גם על הקשר עם זוכת 'הכוכב הבא' נטע ברזילי - ולביצועי השירים "נדל"ן" ו-"Two Pigs" - צפו בווידאו שבראש הכתבה.

עוד באותו נושא

נטע ברזילי: "כל החוויות הקשות שעברתי רק בנו אותי"

לכתבה המלאה
מארינה מקסימיליאן באולפן וואלה 15.2.2018. ראובן קסטרו
"תפקיד בלי עירום". מארינה/ראובן קסטרו

ההופעות הקרובות של מארינה מקסימיליאן:

3.3.18 מוזיאון ת"א, אולם רקאנטי - מופע השקה חגיגי
8.3.18 המשכן לאמנויות הבמה, באר שבע
10.3.18 זאפה ירושלים
14.3.18 זאפה חיפה
5.5.18 זאפה אמפי שוני

מארינה מקסימיליאן באולפן וואלה 15.2.2018. ראובן קסטרו
"הרגיש נכון להיות סולו". מארינה/ראובן קסטרו
מארינה מקסימיליאן באולפן וואלה 15.2.2018. ראובן קסטרו
"הייתי אובססיבית למוזיקה". מארינה/ראובן קסטרו
מארינה מקסימיליאן באולפן וואלה 15.2.2018. ראובן קסטרו
"הבת שלי היא ההשראה". מארינה/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully