וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל תיאטרונטו ה-28 ייערך בפסח: מה צפוי בו?

19.2.2018 / 13:45

פסטיבל הצגות היחיד תיאטרונטו יתקיים זו השנה ה-28 בחול המועד פסח, ב-1-4 באפריל, ביפו העתיקה ובעכו העתיקה. יתחרו בו 12 הצגות על פרס ההצגה הטובה ביותר, ובהן הצגות של למיס עמאר, אושרי כהן, נינה קוטלר ונועה בל

ההצגה "ליל הסדר" בביצוע נועה בל עפ"י מחזה שכתבה. צילום: ז'ראר אלון,
ההצגה "ליל הסדר" בביצוע נועה בל עפ"י מחזה שכתבה/צילום: ז'ראר אלון

פסטיבל הצגות היחיד תיאטרונטו יתקיים זו השנה ה-28 בחול המועד פסח, 1-4 באפריל, ביפו העתיקה - בתיאטרון יפו, בתיאטרון הסמטה ולראשונה גם באולם החמאם, וכן בעכו העתיקה. בפסטיבל יתחרו 12 הצגות יחיד על פרס ההצגה הטובה ביותר. מרבית ההצגות הינן מקוריות ישראליות. ההצגה הטובה ביותר תזכה בפרס על שם השחקן ניסים עזיקרי, הניתן על ידי קרן תל אביב לספרות ואמנות ע"ש יהושע רבינוביץ. יו"ר הוועדה האמנותית של הפסטיבל הוא יעקב אגמון, הוגה התיאטרונטו ומנהלו מזה 28 שנה, ובוועדה חברים היוצרים והשחקנים דניאלה מיכאלי ושמעון מימרן.

ההצגה "ואדי מליח" בביצוע למיס עמאר. צילום: ז'ראר אלון,
ההצגה "ואדי מליח" בביצוע למיס עמאר/צילום: ז'ראר אלון

ההצגות שיתחרו על הפרס השנה הם: "להישאר אליס" על פי ספרה של ליסה ג'נובה, בביצוע נינה קוטלר, בבימויה של דנה שטדלר; "לולקע" מאת ובביצוע יהב גל על פי סיפורי הבעל שם טוב; "ליל הסדר" בביצוע נועה בל על פי מחזה שכתבה, בבימויה של כרמית דבורי; "פעם הייתי יפה מאוד" מאת תהל רן ובביצועה; "יום הדין" בביצוע אושרי כהן, מאת יוסי אלקה על פי קפקא, בבימויה של אופל לוי חפץ; "כל אמא" בביצועה של קורין ולך על פי מחזה שכתבה ובבימויה; "ירח צ'יליאני" בביצוע מתן פרמינגר, מאת אבי נאסה, תרגום יוספה אבן שושן ובימוי יהודית ג'ינג'ר; ו"רסיס בלב" - מחזה מאת וואג'יד מועאד, ביצוע מוראד חסן, בבימויו של חנן ישי; "המופע של מלי" בביצוע שגית סגל, על פי מחזה שכתבה בבימויו של אורי גולדשטיין; "שאלה נעלמה" - בביצוע מעיין רחמים, מאת חגית רכבי ניקולייבסקי ובבימויה; "וואדי מילח" בביצוע למיס עמאר, מאת אורנה עקד, על פי ספרה באותו שם; "איך להיות מאושרים ב-10 שלבים" בביצוע שחר נץ, מאת מעיין אבן ובבימוי מיכאל גורביץ'.

מחירי כרטיסים: 70 ש"ח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully