וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות 50 שנה לג'טרו טאל: סולן ההרכב יופיע בישראל

20.2.2018 / 6:07

איאן אנדרסון, סולנה של להקת הרוק ג'טרו טאל יגיע לישראל במסגרת סיבוב עולמי לציון 50 שנה להיווסדה. בהופעה יבצע אנדרסון את כל להיטיה הגדולים של הלהקה

ג'טרו טאל. יח"צ,
אנדרסון/יח"צ

איאן אנדרסון, סולנה של להקת הרוק האגדית הבריטית ג'טרו טאל, יגיע לישראל במסגרת סיבוב עולמי לציון 50 שנה להיווסדה. בהופעה יבצע אנדרסון את כל להיטיה הגדולים של הלהקה. אנדרסון יגיע לשלוש הופעות: ב-25 באוקטובר במרכז הקונגרסים בחיפה, ב-27 באוקטובר - בהיכל התרבות תל אביב וב-28 באוקטובר - בבנייני האומה בירושלים.

אנדרסון הקים להקת בלוז בשנת 1963 עם חבריו לבית הספר. כעבור מספר שנים הלהקה התפרקה ואנדרסון עבר לעיר לוטון, שם פגש את המתופף קליב באנקר ואת הגיטריסט מיק אברהמס. יחד עם גלן כרוניק, בסיסט שהכיר דרך ג'ון אוונס, הקימו את להקת "ג'טרו טאל". בשלב זה, נטש אנדרסון את רצונו לנגן גיטרה חשמלית. הוא החליף את הגיטרה בחליל צד, ואחרי מספר שבועות החל לנגן בו רוק ובלוז. בהמשך הקריירה הוא המשיך לנגן בגיטרה אקוסטית, סקסופון, מנדולינה, בוזוקי, קלידים ועוד כלים רבים.

ההרכב - אשר החל כהרכב בלוז-רוק והפך להרכב רוק מתקדם - היה לאחד ההרכבים הצבעוניים והמקוריים אשר שילבו סגנונות מוזיקליים שונים: רוק, קלאסי, פולק אנגלי מסורתי, מוסיקה קלטית, בלוז וג'אז. אנדרסון עצמו נודע בזכות סימן ההיכר הלא קונבנציונאלי שלו: נגינה בחליל הצד תוך שהוא עומד על רגל אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully