וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החזאית הסקסית של ארגנטינה" ביטחה את ישבנה ב-100 אלף דולר

22.2.2018 / 8:59

החזאית מריה סול פרז תקבל פיצויים גבוהים אם משהו יקרה לנכס היקר לה מכל - ישבנה. היא ביטחה אותו בסכום של 100 אלף דולר כי גברים רבים מפנטזים עליו - כולל הכדורגלן כריסטיאנו רונאלדו

lasobrideperez

החזאית המפורסמת מריה סול פרז החליטה לבטח את ישבנה הלא פחות מפורסם בסכום של 100 אלף דולר כדי להגן עליו מ"כל הסיכונים האפשריים". בתקושרת המקומית דווח שבת ה-24 שזכתה לכינוי המחמיא "החזאית הסקסית של ארגנטינה" תקבל פיצויים גבוהים אם משהו רע יקרה לנכס היקר לה מכל. למזלה היא הצליחה למצוא חברת ביטוח שהסכימה לקחת את הסיכון ולבטח את ישבנה במצב האופטימלי בו הוא נמצא היום.

אתם אולי פחות מכירים את פרז, אבל מדובר בכוכבת טלוויזיונית ענקית באמריקה הלטינית. יש לה יותר מ-1.9 מיליון עוקבים באינסטגרם ותחזיות מזג האוויר בהנחייתה נחשבות לפופולריות במיוחד - עד כדי כך שהן גורמות לגברים לאחר לעבודה בבוקר. היא החליטה לבטח את ישבנה מאחר שראתה כמה תשומת לב הוא מקבל וחששה שמא אחד הגברים שחושקים בה יעז לנסות לגעת בו.

עוד בנושא

פרז השתתפה גם בגרסה המקומית ל"רוקדים עם כוכבים" ולאחרונה קטפה את תפקיד נערת האגרוף בערוץ TyC Sports הארגנטינאי. את הכסף שהרוויחה תרמה לילדים חולי סרטן.

הדוגמגישה סיפרה לאחרונה שצברה מעל 10 ק"ג של משקל גוף בזכות משטר הכושר האינטנסיבי שלה. "אני אוהבת להתאמן ואת האווירה בחדר הכושר. זה טרנדי לפרסם תמונות שלך מתאמנת, אבל אני משתפת רק את מה שאני רוצה שאחרים יראו". בין היתר תמצאו באינסטגרם שלה גם תמונות מאוד פרובוקטיביות שלה - כולל כמה בעירום כמעט מלא. אפילו הכדורגלן כריסטיאנו רונאלדו התלהב מהתחזיות בהגשתה ופנה אליה באינסטגרם. היא צייצה בתגובה: "כריסטיאנו רונאלדו צפה בתחזית מזג האוויר שלי... אני מתה".

צפו בתחזית מזג האוויר בהנחיית מריה סול פרז:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully