וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ספרות זולה" או "שומר הראש"? החידון המוזיקלי שיקבע באיזה עשור גדלתם, חלק ב'

אומרים שהשירים שאהבנו בשנות הנעורים ילוו אותנו עד סוף חיינו. עד כמה אתם זוכרים את הסרטים שעיצבו את אותן השנים? מי שהתבגר בשנות ה-90 ובתחילת שנות ה-2000, וזוכר חסד קטן למסך הגדול, יצלח את החידון הבא ללא שום מאמץ. חלק ב'

imdb

מי שחווה את גיל ההתבגרות בשנות ה-90 בואכה המיליניום החדש, לא ישכח את הרגע האייקוני בו לאונרדו דיקפריו הצעיר אחז במותניה של קייט וינסלט על סיפון הטיטניק, או את דמותו נעלמת במצולות האוקינוס הקפוא. חובבי הקולנוע של אותן השנים יזכרו בוודאי גם את ג'ון טרבולטה המיוזע נועץ מזרק בחזה של אומה תורמן המדממת, או את תנועות הריקוד של השניים שקיבלו גרסאות שונות על רחבות הריקודים במועדונים של אותן השנים. רגעים כאלה ועוד רבים אחרים עיצבו את הנעורים של דור שלם חובבי קולנוע, רגע לפני שהאינטרנט פרץ לחיינו ולימד אותנו לצרוך קולנוע בלחיצת כפתור בלבד ושינה את חיינו כנראה לתמיד.

לאריזה המשובחת של הסרטים הגדולים ביותר מתלווה פסקול שמקבל פעמים רבות חיים משל עצמו. כך קרה ב"ספרות זולה", כך קרה גם ב"שומר הראש". לפעמים מדובר בלהיטים של ממש, שירים שנשארים זמן רב אחרי שהסרט נגמר, לפעמים בנעימות בלתי נשכחות. האם תזהו את הסרטים הגדולים ביותר של שנות ה-90 ושנות ה-2000 דרך הפסקול בלבד? האם תזכרו את הלחנים הגדולים של המסך הגדול? כתבו לנו בתגובות כמה קיבלתם, ואיזה סרט זיהיתם ללא מאמץ. חלק ב' של החידון לחובבי הקולנוע, אבל לא רק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully