וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו לואיס ווקר בוחר את האלבומים שהשפיעו עליו

25.2.2018 / 0:00

הזמר, המלחין וגיטריסט הבלוז יגיע לישראל בקרוב לשתי הופעות. רגע לפני שהוא עולה על הבמה, ביקשנו ממנו לספר על האלבומים שהותירו עליו חותם משמעותי. האזינו לבחירות

B.B.King - Live at the Regal

אלבום מרגש, נגינת גיטרה פנטסטית, שירה פנטסטית. ב.ב. קינג בשיאו המוחלט. האלבום מכיל בשורה, באופן רחב ומוחלט, על כך שהוא אחד מאלבומי הבלוז הגדולים ביותר שאי פעם הוקלטו.

Muddy Waters - The best of mussfy waters

מאדי, השירה, היצירתיות, להקה שכולה כוכבים מוזיקליים, להקת שיקגו בלוז המיתולוגית. אלבום ענק שהיווה השפעה מאוד מרכזית על הרולינג סטונס.

Son House - King of the Delta Blues

שם האלבום מדבר בפני עצמו. זוהי הקלטת שטח אינטימית שהוקלטה והופקה בחנות קלארק'ס ליד קומראנט, מיסיסיפי. וקולו המחוספס והצורם של האוס יחד עם סגנון הגיטרה הנועז והחי, ביחד, הם הכל פה.

Albert King - Born Under a Bad Sign

אלברט משלב פאנק, בלוז ובלדות. מקטעי הגיטרה שניגן הורמו, מוחזרו שימשו כל נגן גיטרה שרוצה לנגן בלוז. בזמנו האלבום השפיע והשרה השראה מידית, לאורך השנים שעברו מאז הוא רק גדל בתהילתו וחשיבותו להיות אחד מאלבומי הבלוז החשמלי הטובים אי פעם.

Jimi Hendrix - Axis Bold As Love

יצירתי ביותר ובפשטות גיטרה שאין לגעת בה, כתיבה, וכמובן שג'ימי בשיאו המיסטי. באלבום זה יש כמה קטעי גיטרה פנטסטיים וג'ימי השתמש באולפן בצורה שאף אחד לא העז להשתמש באולפן אז - על מנת לחדד ושפר את הצלילים והמבנה.

seperator

ג'ו לואיס יופיע ב-8 במרץ בזאפה הרצליה, וב-9 במרץ בזאפה חיפה. מחירי כרטיסים: 175-195 ש"ח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully