וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנצחים הגדולים בבריטס 2018: סטורמזי ודואה ליפה; המפסיד הגדול - אד שירן

22.2.2018 / 8:28

הראפר סטורמזי והזמרת דואה ליפה הם הזוכים הגדולים בטקס פרסי הבריטס שהתקיים אמש בלונדון. אד שירן הוא המפסיד הגדול. שני מוזיקאים שביטלו הופעות בארץ זכו בפרסים: לורד וראג'נ'בון מן. צפו בתמונות וברגעים מרגשים מהטקס

הראפר סטורמזי בטקס פרסי הבריטס 2018. GettyImages
הראפר סטורמזי בטקס פרסי הבריטס 2018/GettyImages

הראפר סטורמזי והזמרת דואה ליפה הם הזוכים הגדולים בטקס פרסי המוזיקה בריטס שהתקיים אמש בהיכל O2 בלונדון. סטורמזי בן ה-24 זכה בפרסי זמר השנה הבריטי ואלבום השנה הבריטי על אלבומו הבכורה שלו, "Gang Signs & Prayer" שיצא החודש לפני שנה. הראפר ניצח את המועמד אד שירן שהיה מועמד גם הוא לשני פרסים אלו. סטורמזי עקץ על הבמה את ראשת ממשלת בריטניה, תרזה מיי, כששאל איפה הכסף שהבטיחה לנפגעי השריפה במגדל גרנפל בלונדון, שאירעה בשנה שעברה ובה נהרגו עשרות אנשים.

הזמרת דואה ליפה בטקס פרסי הבריטס 2018. GettyImages
הזמרת דואה ליפה בטקס פרסי הבריטס 2018/GettyImages

דואה ליפה, שהוציאה את אלבום הבכורה שלה הנושא את שמה בשנה שעברה וחתומה על הלהיט "No Rules", זכתה בפרס זמרת השנה הבריטית ופריצת השנה הבריטית. ליפה הקדישה את זכייתה לכל הנשים המוזיקאיות ש"איפשרו לנו לחלום בגדול".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אד שירן בטקס פרסי הבריטס 2018. GettyImages
המפסיד הגדול בטקס פרסי הבריטס 2018: אד שירן/GettyImages

הגורילז קטפו את פרס להקת השנה הבריטית. סולן הלהקה, דיימון אלברן, שבנאום קבלת הפרס קרא לארצו להיאבק כנגד בידוד, כנראה בהתייחסות לפרישת בריטניה מהאיחוד האירופי; ראג'נ'בון מן, שכזכור ביטל את הופעתו שתוכננה להמשך השנה בישראל, זכה בפרס הסינגל הבריטי הטוב של השנה על שירו "Human". אד שירן הובס גם בפרס זה, בו היה מועמד על להיטו "Shape of You".

זוכה נוספת שביטלה את הופעתה בישראל, לורד, זכתה בחלק הבינלאומי של הפרסים, בקטגוריית זמרת השנה. תואר הזמר הבינלאומי של השנה הוענק לקנדריק למאר, ופו פייטרז זכתה כלהקת השנה הבינלאומית.

בעקבות מחוות דומות בפרסי גלובוס הזהב והגראמי, רבים מהאורחים הגיעו לטקס עם ורדים לבנים כהזדהות עם המאבק בהטרדות ובתקיפה מינית, על רקע קמפיין MeToo.

  • עוד באותו נושא:
  • בריטס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully