וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנסיכות דיסני חסר איבר אחד חשוב בגוף שכולנו לגמרי פספסנו

25.2.2018 / 8:57

אנחנו כבר לא נראה את סינדרלה באותו האור: צופים עלו על טעות אנטומית מלחיצה אצל גיבורות ונסיכות דיסני, חקרו את העניין ועלו על משהו מטריד אפילו יותר. לט איט גו? אין סיכוי

מגישה: מיכל רשף

בסרטון - כך אלזה מ"לשבור את הקרח" פוגעת בבנות שלכם

כבר למדנו שגיבורות ונסיכות דיסני חולקות מאפיינים דומים ביניהן. למשל העובדה שכולן לבושות בכחול (צבע שאמור לשדר כוח, אמינות וביטחון), או העובדה שרבות מהן איבדו הורה - לעיתים קרובות את אמן, וכן העובדה שכולן יודעות לשיר ללא זיופים. צופי דיסני המסורים המשיכו לחפש אחר מאפיינים דומים בין הדמויות הראשיות ועלו על פרט מעניין במיוחד.

מתברר שלנסיכות דיסני יש בעיה אנטומית מפתיעה. לרובן המוחלט חסר איבר מאוד משמעותי בגוף, שאיכשהו כולנו פספסנו כל השנים האלה. אנחנו מרגישים ממש סתומים עכשיו. אז נכון שמותניהן הזעירים ועיניהן הגדולות הוכיחו לנו מזמן שהן ממש לא אנחנו - ובכל זאת, הן כולן חולקות מאפיינים פיזיים דומים לשלנו - מלבד אותו דבר שאנחנו מותחים אתכם לגביו כבר שתי פסקאות ומשנה. מוכנים לתגלית שתרעיד את עולמכם?

מוכנה אריאל?

עוד באותו נושא

הסיבה המפתיעה בגללה נסיכות דיסני תמיד לבושות בכחול

לכתבה המלאה

לסינדרלה, אריאל, שלגיה, היפהפייה הנרדמת, מולאן וטיאנה - אין ציפורניים. שוק! אין מדיקור, אין בנייה, אין לק ג'ק, אין בכי על ציפורן שבורה. בקיצור- אין להן צרות. או שהנסיכות כוססות ציפוניים בקטע מוגזם - או שמדובר בטעות של דיסני, שהיינו מרימים עליה גבה אם לא היינו מפחדים שגם אותה יורידו לנו.

מצד שני, שימו לב רגע לדמויות הרעות בסרטי דיסני. להן דווקא יש ציפורניים - והן לרוב ארוכות ומשויפות. האם לציפורניים יש משמעות שלילית? האם זו הדרך של דיסני להבחין בין טובים לרעים? מראה מראה שעל הקיר - גלי לנו למי יש ציפורניים בכל העיר.

לשלגיה אין ציפורניים

שלגיה. צילום מסך
שלגיה. יפה יפה אבל בלי ציפורניים!/צילום מסך

אבל למכשפה הרעה יש...

המכשפה הרעה של דיסני. צילום מסך
אצל מי עשית ציפורניים?/צילום מסך

ייתכן שהציפורניים נועדו לעורר קונוטציות שליליות אצל המרשעות, אולם הצופים האדוקים שמו לב לעוד טעות מפתיעה אצל שתיים מהדמויות שמבטלת את התיאוריה הזאת: לגסטון מ"היפה והחיה" ויסמין מ"אלאדין" יש ציפורניים. לפעמים. זאת אומרת, בחלק מהסצנות הם מופיעים בלי ובחלק אחר עם. היינו מוכנים לסלוח על האדרת ציפורניים מילדים - אבל על רשלנות לא נוכל לעבור בשתיקה.

גסטון עם ציפורניים

גסטון מ"היפה והחיה". צילום מסך
אין גיבור וחסון ושרירי כמו גסטון/צילום מסך

גסטון בלי ציפורניים

גסטון מ"היפה והחיה". צילום מסך
מי לא יסכים להיות כמו גסטון גם במצב מטופש?/צילום מסך

ב-SUN הבריטי בדקו את זה ודיווחו שההחלטה שלא לכלול ציפורניים בדמויות מצוירות רבות נועדה כדי לקצץ בעלויות של דיסני. לא רק שזה יקר מאוד לצייר דמות - זה גם צורך הרבה מאוד זמן יקר לא פחות ולהתחיל לעשות לכל אחת מהן בנייה זה סיפור. נו שוין, לפחות זה מנחם לדעת שנסיכות דיסני לא באמת מושלמות כפי שחשבנו.

אריאל מבת הים הקטנה. צילום מסך
גם סנפיר, גם חסרת ציפורניים וגם מתלהבת ממזלגות? אריאל, כבר לא כזאת מושלמת/צילום מסך

מולאן

יסמין בלי

יסמין עם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully