וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדיר מילר: "אני לא נעלב כשמחמיאים לי על 'רמזור'"

בת אל בלן

27.2.2018 / 6:28

לרגל עליית העונה השנייה של "צומת מילר" הערב בקשת 12, מספר יוצר, במאי וכוכב הסדרה אדיר מילר לוואלה! תרבות כי העונה החדשה תהיה הרבה יותר משפחתית ("הרבה הורים יזדהו איתי") ומודה כי מכל הדברים שהוא עושה, הוא הכי נהנה מהסטנדאפ: "משם באתי ולשם אני חוזר"

אדיר מילר על "צומת מילר"/צילום: אבי כהן, עריכה: נועה לוי

העונה השנייה של "צומת מילר" - הסדרה של הקומיקאי והשחקן אדיר מילר - עולה הערב (קשת, 12) ולפי מה שמילר מבטיח, היא תתעסק הרבה יותר במשפחתיות. "העונה השנייה נוגעת הרבה יותר בדברים שהרבה הורים יזדהו איתי", הוא אומר לוואלה! תרבות. "הסדרה לא זונחת בעונה השנייה גם את עצם היותי קומיקאי ושחקן, אבל היא תתעסק הרבה עם סיפורים משפחתיים".

בעונה החדשה אדיר יהיה לא רק על תקן יוצר הסדרה והשחקן הראשי, אלא גם יביים את הסדרה לבדו. בנוסף, בתפקיד אשתו של אדיר מילר תשחק דקלה הדר במקום אדווה בולה שגילמה את אשתו בעונה הקודמת. לעונה החדשה תצטרף גם גיה באר גורביץ' לתפקיד גיסתה של מאיה, אשתו של אדיר, והיא תגלם עולה חדשה מצרפת. גם עדי חבשוש תצטרף לקאסט כבתו של עופר (גל זייד), הסוכן של אדיר, ורבקה מיכאלי תגלם את אמו של עופר.

אדיר מילר צומת מילר. אבי כהן
"מכבד את הילדים שלי". אדיר מילר/אבי כהן

בתשובה לשאלה איזה מין אבא הוא, השיב אדיר מילר: "נראה לי שאני אבא מגניב. אני משתף אותם המון במה שקורה. הם שואלים אותי איך עבר יום הצילום, ואני מספר להם הכול. המשפחה שלי לוקחת חלק פעיל בעשייה שלי וזה נורא כיף. אני אבא שמכבד את הילדים שלו וזה נורא חשוב".

ההצלחה המטורפת של 'רמזור' גורמת לך להציב כל פעם רף יותר גבוה? מלחיצה אותך? משמחת אותך?

"אני אוהב את שתי הסדרות באותה מידה. אני לא נעלב כשמחמיאים לי על 'רמזור'. להפך. אני מאד שמח. תראי, בעונה הראשונה אתה לומד להכיר את הדמויות, מי נגד מי, מי זה הסוכן הזה עם הגולפים. בעונה השנייה כבר יודעים מי נגד מי".

מכל הדברים שאתה עושה, ממה אתה הכי נהנה?

"מהסטנדאפ. משם באתי ולשם אני חוזר. סטנדאפ הוא החבר הראשון שלי שהכיר לי את כל החברים שלו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
צומת מילר 2. מאיה באומל בירגר,
צומת מילר, עונה 2/מאיה באומל בירגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully