וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעם סמל, המנכ"ל המיתולוגי של הקאמרי, לא פוסל את שובו לתפקיד

25.2.2018 / 23:17

בעקבות התפטרותו המפתיעה של מנכ"ל הקאמרי שמוליק יפרח לאחר פחות משנה, ביקשו עשרות משחקני התיאטרון מהוועד המנהל כי המנכ"ל המיתולוגי נעם סמל ישוב לתפקיד, כך נודע לוואלה! תרבות. לאחר התפטרות יפרח קיבל סמל טלפון מראש עיריית ת"א חולדאי. סמל לא פסל את אפשרות שובו

כתב: שגיא בן נון, צילום: עידו שחם, עריכה: ליאור נאור

(בסרטון: מנכ"ל הקאמרי לשעבר, נעם סמל, בראיון לוואלה! תרבות בטרם פרישתו)

seperator

האם בעקבות התפטרותו המפתיעה של שמוליק יפרח מתפקיד מנכ"ל הקאמרי ישוב לתפקיד זה מנכ"ל התיאטרון המיתולוגי לשעבר, נעם סמל, שפרש מתפקידו לפני פחות משנה, לאחר 25 שנים שמילא אותו? ובכן מוקדם להעריך, עם זאת לוואלה! תרבות נודע שעשרות משחקני התיאטרון ביקשו היום מהוועד המנהל שסמל ישוב לנהל את הקאמרי, ולו רק באופן זמני עד מציאת מחליף חדש. עוד נודע לוואלה! תרבות כי לאחר התפטרותו של יפרח קיבל סמל טלפון מראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, המשמש גם כיו"ר מועצת תיאטרון הקאמרי. יש מי שהעריך כי חולדאי בדק בשיחה זאת את האפשרות להשבתו לתיאטרון.

נעם סמל, האמנם חולדאי פנה אליך כדי לבדוק אפשרות שתחזור לתפקיד מנכ"ל הקאמרי?

"זה לא נכון. ראש העיר חולדאי שוחח איתי. הוא התייעץ איתי. הוא דיבר איתי. אבל הוא לא הציע לי לחזור לקאמרי. הוא בוחן את כל האלטרנטיבות. הוא אדם מאוד יסודי, ובצדק".

אז נניח שלא הציעו לך אבל יציעו לך בקרוב לחזור לקאמרי, תסכים?

"אני לא יודע. לא יודע. תלוי באיזה תנאים. לא יודע. אני כרגע יושב בביתי ביפו, הים קרוב, ומכאן העולם נראה מאוד יפה. וזהו".

דוברות עיריית תל אביב, מצדה, מסרה בתגובה לפנייתנו: "לא ניכנס לתוכן שיחות כאלה או אחרות. נציין כי בשלב זה טרם התקבלה החלטה כלשהי, ומועצת הנאמנות והוועד המנהל פועלים לבחינת החלופה הטובה ביותר להמשך פעילותו המוצלחת של התיאטרון".

עוד באותו נושא

בתוך פחות משנה: מנכ"ל הקאמרי, שמוליק יפרח, התפטר מתפקידו

לכתבה המלאה
הקאמרי. מגד גוזני
שמוליק יפרח/מגד גוזני

הודעתו בסוף השבוע של שמוליק יפרח, לשעבר מנכ"ל ומנהל אמנותי של תיאטרון באר שבע, על פרישתו מהתפקיד היוקרתי של מנכ"ל הקאמרי בתום כ-10 חודשים בלבד התקבלה בהלם על ידי שחקני ועובדי התיאטרון. יפרח טען בהודעתו הכתובה כי הוא פורש "בשל נסיבות משפחתיות בלתי צפויות". גורמים בתיאטרון אמרו לנו כי חשו צער, כעס ואכזבה על עזיבתו המיידית, והיה בקאמרי מי שאמר לנו כי "הדרך שבה יפרח עזב אינה מתקבלת על הדעת ואינה אחראית. הוא צריך היה לעשות את זה בצורה יותר פתוחה, לכנס עובדים, לבוא ולדבר, ולא לעשות דבר כזה כל כך מהר, מבלי להכין אף אחד".

"הוא בא ועזב, ויש תחושה שלא עמד בציפיות", מוסיף הגורם בתיאטרון. "שמוליק הגיע עם גישה ניהולית שונה מנעם. הוא בא מבאר שבע עם המון הילה, בעיקר מהשחקנים, הם ראו בו ממש אדם שיכול לקדם את התיאטרון. למרות זאת, הרבה אנשים בתאטרון התאכזבו מכך שהדלת שלו סגורה, ואי אפשר להיפגש איתו. חשבתי שזה יהיה הפוך - שתהיה יותר קרבה ונגישות. היתה תחושה של חוסר תקשורת, ניכור וחשדנות. מצד שני, יש לתת לו לשמוליק קרדיט על צעד חשוב - גיוסו של גלעד קמחי כבמאי הבית".

אחד הבולטים שבשחקני הקאמרי אמר לוואלה! תרבות: "אנחנו רוצים שנעם סמל יחזור לכמה חודשים, יעמיד אותנו על הרגליים ויגדל מישהו שאותו יבחר ראש העיר. חשוב שהפעם תהיה חפיפה בין נעם למנכ"ל הבא, כי לצערי לא היתה חפיפה של יותר מיום אחד בין נעם לשמוליק יפרח. אני בטוח שאם יפנו לנעם, הוא יבוא ויעשה הכל כדי להציל את התיאטרון. המפתח בידי ראש העיר".

תגובתו של שמוליק יפרח טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully