וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פעם התכווצתי מהערות מיניות, היום אני עומדת על שלי"

4.3.2018 / 0:00

"קמפיין metoo הוא קמפיין חשוב מאד. מה ששנים לא דובר - פתאום עכשיו זה לגיטימי": רגע לפני הופעה חגיגית לרגל יום האישה הבינלאומי ב-7.3, אסתר רדא הגיעה לאולפן וואלה! NEWS לדבר על כוח נשי, קריירת המשחק שנולדה בזכות עידן רייכל והורדת התכנית שהיא מנחה

מראיין: ליאור נאור, עריכה: דפי מקל

"אני חושבת שקמפיין metoo הוא קמפיין חשוב מאד. מה ששנים לא היה מדובר פתאום עכשיו זה לגיטימי ואפשר. אני מרגישה את זה על עצמי. אם פעם הייתי מקבלת הערה ברחוב ואולי הייתי מתכווצת והולכת, אז היום אני עומדת על שלי ואומרת 'זה לא נעים לי, תודה'".

ב-7.3 תחגוג אסתר רדא את יום הולדתה ה-33. באותו יום היא תחגוג פעמיים, כי במקביל היא גם תערוך ב'אברהם הוסטל' בתל אביב הופעה חגיגית ליום האישה הבינלאומי, שבה תארח את יעל דקלבאום ושירן אברהם. "תהיה שם המון מוזיקה טובה וגם מחוות שאני עשיתי ליוצרות גדולות שהשפיעו עלי, כמו נינה סימון ובילי הולידיי".

לרגל המופע, הזמנו את רדא לאולפן וואלה! NEWS לריאיון בסימן גירל פאואר. בריאיון סיפרה רדא שהיא אמנם מרגישה שהיצירה הנשית בישראל אינה נמצאת במשבר, אך הודתה כי ביותר ויותר פסטיבלים הולכת ופוחתת כמות הנשים. "אפילו בפסטיבל הנשים באילת הופיעו בסופו של דבר יותר גברים מנשים. אני מקווה שזה הולך להשתנות בעקבות המהפכה שקורית כרגע".

אסתר רדא. צילום מסך, צילום מסך
"פנינה בתוך הטלוויזיה". אסתר רדא/צילום מסך, צילום מסך

רדא סיפרה עוד איך נולדה קריירת המשחק שלה ("עשו אודישנים למחזמר 'הלהקה' בהבימה. עידן רייכל אמר לי שמחפשים שם אתיופית. הלכתי והתקבלתי") והביעה צער על הורדת התכנית "מועדון תרבות" שאותה היא מנחה לצד שפרה קורנפלד, לוסי איוב ודפנה לוסטיג בערוץ כאן 11: "מצער אותי מאד שזה יורד. זו תכנית ששמה את התרבות מקדימה ואין הרבה תכניות כאלה. זו פנינה בתוך הטלוויזיה".

לריאיון המלא עם אסתר רדא - צפו בווידאו שבראש הכתבה

(מראיין: ליאור נאור)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully