וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבות פפושדו ואהרון קשלס יביימו את סרט הערפדים ההוליוודי "We Are All Monsters Here"

26.2.2018 / 19:22

צמד הבמאים הישראלים יביימו מותחן המבוסס על סיפור קצר מאת הסופרת הקנדית, קלי ארמסטרונג. במוקד העלילה עומדות שתי נשים שמנסות להיאבק בהתפרצות של וירוס נדיר ומסוכן

אהרון קשלס, נבות פפושדו. ראובן שניידר,
עומדים לעשות אימה גם בהוליווד. אהרון קשלס ונבות פפושדו/ראובן שניידר

בתום תקופה ארוכה של חיפושים אחרי הפרויקט ההוליוודי הראשון שלהם, מדווח הערב אתר "וראייטי" כי אהרון קשלס ונבות פפושדו יביימו מותחן ערפדים בשם "We Are All Monsters Here" (כולנו מפלצות כאן). השניים יכתבו גם את התסריט לסרט, המבוסס על סיפור קצר מאת הסופרת הקנדית קלי ארמסטרונג. חברת ההפקות Crystal City עומדת מאחורי הסרט.

במוקד עלילת הסרט צפויה לעמוד אישה שניצלה מהתפרצות של וירוס ערפדי, שנפגעיו נחשפים רק בלילות. ללא משפחה או חברים לפנות אליהם, היא נסמכת על עזרתה של נערה צעירה שנדבקה בנגיף, והשתיים פוצחות במסע הישרדות יוצא דופן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסרט שהביא אותם על הלום. צחי גראד מתוך "מי מפחד מהזאב הרע"/מערכת וואלה!, צילום מסך

קשלס ופפושדו עשו את הפריצה הגדולה אל המיינסטרים הקולנועי העולמי עם סרט האימה "מי מפחד מהזאב הרע" ב-2013. הסרט זכה לשבחים רבים ממבקרים ברחבי העולם, הוצג בפסטיבלים נבחרים ואף הוכתר על ידי קוונטין טרנטינו לסרט הטוב של השנה. עוד לפני כן ביימו השניים את סרט הביכורים שלהם, "כלבת" ב-2010.

בשנים האחרונות היו צמד הבמאים מעורבים במספר פרויקטים מדוברים. ב-2014 כתבו רימייק לסרט ההונג קונגי-צרפתי "Vengeance", וב-2016 אמורים היו לביים עיבוד מחודש לסרט "משאלת מוות" שיככב בו ברוס וויליס, אולם החליטו לפרוש עקב חילוקי דעות עם האולפן. את הסרט ביים בסופו של דבר אלי רות', והוא ייצא לאקרנים בשבועות הקרובים. בנוסף, ביימו סרט קצר במסגרת פרויקט האימה הבינלאומי "ABCs of Death 2".

בפסטיבל קאן 2017 פורסם כי פצחו בגיוס הכספים להפקת "Once Upon a Time in Palestine", המתרחש בארץ ישראל של 1946 ועוקב אחר שלושה נערים שמחליטים לחטוף בריטים, בתגובה להחלטת משטרת המנדט להוציא להורג חמישה חברי אצ"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully