וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: צ'יטה עשויה להיות המרשעת המרכזית של "וונדר וומן 2"

27.2.2018 / 9:34

האלטר-אגו של החוקרת ברברה אן מינרווה, שקוללה על ידי אלה אפריקנית והפכה להכלאה בין צ'יטה לאדם, צפויה לעמוד מול וונדר וומן בסרט ההמשך שייצא בשנה הבאה. על פי דיווחים בהוליווד התפקיד כבר הוצע לאמה סטון, שהעדיפה לוותר עליו

וונדר וומן. גלובוס גרופ,
לא תחסר לה עבודה גם בסרט הבא. גל גדות מתוך "וונדר וומן"/גלובוס גרופ

אחרי ההצלחה הפנומנלית של סרט גיבורת העל בכיכובה של גל גדות, העיניים כבר נשואות אל עבר הקיץ הקרוב, אז יחלו רשמית צילומי סרט ההמשך של עלילות וונדר וומן. במסגרת שלושת הסרטים בהם השתתפה עד כה, הספיקה דיאנה פרינס להיאבק בדומסדיי וסטפנוולף, וכן באל המלחמה ארס. כעת מסתמן כי לראשונה צפויה לעמוד מולה מרשעת על, שנראית מסקרנת במיוחד.

האתר "That Hashtag Show" מדווח כי צ'יטה, מהיריבות המרות והמפורסמות ביותר של וונדר וומן בגרסת הקומיקס, תהיה האנטגוניסטית של הסרט החדש. הדמות עברה מספר גלגולים בתולדות הקומיקס, אך נראה שהגרסה המודרנית יותר של הדמות תהיה זו שתיכנס לסרט. על פי הגרסה הזו, ד"ר ברברה אן מינרווה, ארכיאולוגית שאפתנית, יוצאת לאפריקה בחיפוש אחר שבט הסוגד לאלה שמעניקה לאדם נבחר כוחות על. כאשר היא מוצאת אותו מוטלת עליה קללה שהופכת אותה להכלאה בין צ'יטה לאדם, ומעניקה לה כוחות כמו מהירות על, כוח על אנושי וחושים מחודדים.

צ'יטה על עטיפת חוברת הקומיקס "Wonder Woman Vol.4". ויקטור איבנז / ויקיפדיה, מערכת וואלה! NEWS
צ'יטה על עטיפת חוברת הקומיקס של וונדר וומן/מערכת וואלה! NEWS, ויקטור איבנז / ויקיפדיה

בשלב זה אין אישור רשמי מצד אולפני וורנר על נוכחותה של הדמות בסרט, ובוודאי לא על זהות השחקנית שתגלם אותה. ובכל זאת, דיווחים בהוליווד גורסים כי אמה סטון הייתה השחקנית הראשונה שיועדה לתפקיד, אך בחרה לוותר עליו. במידה וצ'יטה אכן תופיע בסרט, החודשים הקרובים בוודאי יביאו עמם שמות נוספים של מועמדות בכירות לתפקיד. בנוסף לדיווח על צ'יטה, חשף האתר כי גם כריס פיין (סטיב טרבור) צפוי לשוב לסרט החדש, ככל הנראה במסגרת של פלאשבקים או חלומות.

"וונדר וומן 2" בבימויה של פטי ג'נקינס צפוי לצאת לאקרנים ב-1 בנובמבר, 2019

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully