וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הטענות לתקיפה מינית: כוכבים יחרימו את ריאן סיקרסט

28.2.2018 / 16:50

יחצ"ני הוליווד ירחיקו את הכוכבים שהם מייצגים מהמגיש ריאן סיקרסט במשדר השטיח האדום של האוסקר, בעקבות הטענות כי תקף מינית מלבישה שעמה עבד בערוץ !E

ריאן סיקרסט. Jason Merritt, GettyImages
ריאן סיקרסט/GettyImages, Jason Merritt

יחצ"ני הוליווד ירחיקו את הכוכבים שהם מייצגים מריאן סיקרסט, כשיגיש את משדר השטיח האדום של האוסקר, בעקבות הטענות כי תקף מינית מלבישה עמה עבד בערוץ הבידור E!. למרות הטענות האלו, הערוץ מסר כי סיקרסט יגיש את המשדר ביום ראשון, כך פורסם בדיילי מייל.

בנובמבר פורסם כי ריאן סיקרסט, מגיש "אמריקן איידול", מואשם בהטרדה מינית של מלבישה, סוזי הארדי שמה, שהעבירה לבית המשפט מכתב שתיאר את טענותיה למעשיו של סיקרסט. במכתב שהגיע לידי "וראייטי" מיוחסים למגיש מעשים שכביכול בוצעו לאורך זמן ארוך בו עבדו יחד, החל משנת 2007. נטען כי סיקרסט חיכך בגופה את איבר מינו בעת זיקפה ובעודו בתחתונים בלבד, טפח בישבנה בחזקה תוך השארת סימנים עליו, נגע במפשעה שלה פעמיים וחיבק אותה בניגוד לרצונה בעודו לבוש בתחתונים מעל לעשר פעמים. סיקרסט שאל את המלבישה אם בכוונתה לתבוע אותו בעקבות הנגיעה במפשעה שלה, והיא אמרה "לא אם תמשיכו להעסיק אותי". הארדי טענה עוד כי לאחר שדיווחה על המקרים ב-2013 - פוטרה.

סיקרסט הכחיש את הטענות כי תקף מינית, ועורכי דינה של הארדי טענה כי היא ניסתה לסחוט אותו ב-15 מיליון דולר כדי שלא תשמיע את טענותיה. סיקרסט טען כי בדיקה של ערוץ הבידור ניקתה אותו מחשד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully