וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תקראו לעברו בהופעה: הקומיקאי הבריטי ג'ימי קאר יגיע להופעה בישראל

28.2.2018 / 17:48

הקומיקאי הבריטי ג'ימי קאר, המפורסם בכך שהוא מנהל דו שיח עם מטרידים שקוראים לעברו מהקהל, ומתאפיין בהגשה יבשה של הומור שחור וציני, חסר רגישות ונטול רחמים, יגיע להופעה בישראל בקיץ הקרוב

הקומיקאי הבריטי ג'ימי קאר. AP
מבריק ונטול רחמים. ג'ימי קאר/AP

ג'ימי קאר, מהקומיקאים הבולטים, המבריקים והחדים בבריטניה, יגיע באוגוסט להופעת סטנד אפ בישראל. קאר, שמוכר בין היתר מהופעות האורח הרבות שלו בתוכנית "QI" לאורך שנותיה, יקיים כאן מופע קומי שיכלול את המיטב של המיטב שלו. ההומור שלו מתאפיין בהגשה יבשה של הומור שחור וציני, חסר רגישות ונטול רחמים. בנוסף קאר מפורסם בכך שהוא מנהל דו שיח עם מטרידים שקוראים לעברו מהקהל, ובדו שיח הכוונה היא על פי רוב שהוא מחזיר להם בירידות שקשה להתאושש מהן.

בבריטניה קאר משתתף קבוע בפאנלים ומנחה תוכניות קומיות, בהן "8 Out of 10 Cats", תוכניות הרואסט שמעלות על הגריל כל פעם מפורסם אחר, וכן בגרסה האנגלית ל-"Drunk History", שבמסגרתה שיכורים מספרים סיפור היסטורי נודע שבתורו מומחז על ידי שחקנים ידועים.

אל ישראל יגיע קאר במסגרת סיבוב ההופעות "The Best Of, Ultimate, Gold, Greatest Hits Tour", ויופיע בהיכל התרבות בתל אביב ב-11 באוגוסט (שבת) בשעה 21:30. מחירי הכרטיסים ינועו בין 179 ש"ח ל-399 ש"ח. ניתן לרכוש כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully