וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב גמר ליגת האלופות: הופעתו של אנריקה איגלסיאס תידחה ביום

5.3.2018 / 11:21

ההופעה של אנריקה איגלסיאס בישראל, שאמורה הייתה להתקיים במוצאי שבת, תידחה מאחר שהתאריך המקורי נופל על גמר ליגת האלופות. כמו כן, מעדכנת ההפקה, מעריצים דתיים רבים ביקשו יום אחר מאחר שיתקשו להגיע בזמן עם צאת השבת

צילום מסך

המוזיקאי הספרדי אנריקה איגלסיאס, זוכה פרס הגראמי, ישוב להופעה בישראל, אך יום מאוחר יותר מכפי שנקבע במקור. "בשבועות האחרונים מאז נפתחה מכירת הכרטיסים להופעתו של אנריקה איגלסיאס בפארק הירקון תל אביב", נמסר מההפקה, "התקבלו במשרדי ההפקה בלוסטון לייב ניישן אלפי בקשות לשינוי התאריך והזזתו ביום. משום העובדה שבמוצאי שבת ה-26 במאי 2018 מתקיים גמר ליגת האלופות בקייב, וכן משום יציאתה המאוחרת של השבת המקשה על מעריצי איגלסיאס מהמגזר הדתי להגיע בזמן להופעה. פנייה מיוחדת של המפיקים בישראל למנהליו של אנריקה נענתה בחיוב, וההופעה הוזזה ממוצאי שבת ליום ראשון 27 במאי 2018".

עוד מסרה ההפקה כי עד היום נמכרו למעלה מ-25,000 כרטיסים להופעה, שבימים הקרובים תפורסם רשימת מופעי החימום שלה, כולל אמן בינלאומי נוסף.

הופעתו האחרונה של איגלסיאס בישראל התקיימה בדצמבר 2015. עבור ההופעה הקרובה יוקמו בפארק שלוש במות. מסתמן כי רותם כהן יחמם את איגלסיאס, ואולי יבצע דואט עמו. על הבאתו לישראל חתומה קבוצת בלוסטון-לייב ניישן ישראל - גיא בסר ושי מור יוסף, שחתומים בין השאר על הופעותיהם של בריטני ספירס, אירוסמית, גאנז אנד רוזס ופט שופ בויז. הקיץ יפיקו גם את הופעת בקסטריט בויז.

בתשובה לשאלת וואלה! תרבות האם צפויה השנה האטה במספר ההופעות על רקע הכרזת טראמפ על ירושלים ועל רקע לחצי ה-BDS, אמר המפיק שי מור יוסף: "כל שנה אנחנו מתמודדים עם משהו, פעם עם מלחמה ופעם עם הצפון. אנחנו נלחמים לבוא ולהראות שבמדינת ישראל הכל מתקיים כרגיל. נעשה הכל כדי שהשנה הזאת לא תהיה פחותה משנה שעברה". גיא בסר הוסיף: "ב-2018 יש לנו אתגר גדול בתחום ההסברה אנחנו עושים הרבה בתחום הזה, נפגשים בחו"ל עם מנהלים וסוכנים, הולכים לוועידות. אני חייב להגיד שלאמנים הגדולים הפוליטיקה לא מפריעה".

אנריקה איגלסיאס, אנה קורניקובה. GettyImages
אנריקה/GettyImages

איגלסיאס נולד במדריד לפני 42, והוא בנו של הזמר חוליו איגלסיאס. אלבום הבכורה שלו, הנושא את שמו, יצא ב-1995, וכלל רק שירים בספרדית. מאז הוציא עוד 9 אלבומי אולפן. הוא הפך לאחד הכוכבים הגדולים באמריקה הלטינית. בשנות האלפיים פרץ גם במיינסטרים האמריקאי. הוא נחשב לזמר הספרדי שמכר את הכמות הגדולה ביותר של אלבומים - 170 מיליון עותקים של אלבומים וסינגלים מכר ברחבי העולם. הוא ביצע, הפיק או כתב למעלה מ-150 שירים. 14 מלהיטיו הגיעו למקום הראשון במצעד שירי הדאנס של הבילבורד. בקיץ האחרון שחרר את להיטו "Sumbeme La Radio". רותם כהן ביצע גרסת שיתוף רשמית בעברית ללהיט.

מפיקי "בלוסטון" הוסיפו ואמרו כי בקרוב יוכרז על הגעה לארץ של אמן היפ הופ משמעותי.

מחירי כרטיסים: דשא: 225-285 שקלים, גולדן: 555-655 שקלים. מכירת הכרטיסים תיפתח היום (שני) בשעה 18:00.

עדכון אחרון: 8 באפריל 2018, 14:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully