וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיץ רותח: אליס אין צ'יינס ומורצ'יבה יופיעו לראשונה בישראל

6.3.2018 / 7:00

שתי להקות בינלאומיות יגיעות הקיץ לראשונה לישראל: אליס אין צ'יינס תופיע בחודש יולי, ומורצ'יבה עם הסולנית המקורית סקיי אדוארדס תגיע בחודש מאי. לנוכח הביקוש נפתח מופע נוסף לאליס אין צ'יינס

אליס אין צ'יינס. Johnny buzzerio,
אליס אין צ'יינס/Johnny buzzerio

שתי להקות בינלאומיות יגיעות הקיץ לראשונה לישראל: אליס אין צ'יינס ללא הסולן המקורי המנוח ליין סטיילי תופיע ב-17 וב-18 ביולי 2018 בקיסריה, ומורצ'יבה עם הסולנית המקורית סקיי אדוארדס תופיע ב-26 במאי בהאנגר 11 בתל אביב.

להקת אליס אין צ'יינס (Alice in Chains) הוקמה בשנת 1987 בסיאטל, ארצות הברית, על ידי הסולן ליין סטיילי, המתופף שון קיני, הגיטריסט והזמר ג'רי קאנטרל והבסיסט מייק סטאר. הלהקה זכתה לפריצה עולמית כחלק מגל הגראנג' בשנת 1990 לצד להקות כמו נירוונה, פרל ג'אם וסאונדגארדן, והייתה אחת המצליחות ביותר בשנות ה-90. בשנת 1993 מייק סטאר הוחלף על ידי מייק אינז, ומאוחר יותר סטאר מת ממנת יתר. על אף שאליס אין צ'יינס נחשבת לאחת הלהקות המובילות בסצנת הגראנג' של סיאטל, הלהקה משלבת אלמנטים של הבי מטאל. מאז הקמתה הוציאה הלהקה חמישה אלבומי אולפן, שלושה מיני אלבומים (EP), שלושה אלבומים של הופעות חיות ואלבומי אוסף. היא היתה מועמדת לגראמי תשע פעמים. בין להיטי הלהקה: "Would?", "Rooster", "No Excuses" ו-"I Stay Away".

בשנת 1996 הוקפאה פעילותה על רקע התמכרותו של סטיילי להרואין ולקוקאין, שהובילה למותו הטראגי בשנת 2002. הלהקה התאחדה בשנת 2005 בשילוב מספר זמרים אורחים ששימשו כסולנים. קאנטרל לאמר כי חסרונו של סטיילי המנוח "הותירה חור גדול" בלהקה. החל משנת 2006 הופיעה הלהקה עם וויליאם דובאל כסולן, שהקליט איתה את שני אלבומי האולפן האחרונים.

על הפקת הופעתה בארץ חתומים שוקי וייס וכרמי וורטמן. המכירה לקהל הרחב נפתחה היום (שלישי, 6 במרץ) מחירי כרטיסים: החל מ-249 ש"ח. ניתן לרכוש כאן.

ההרכב הבריטי המוערך מורצ'יבה (Morcheeba) נוסד בשנת 1995 על ידי הסולנית סקיי אדוארדס והאחים פול ורוס גודפריי. הם שילבו השפעות של טריפ הופ, רוק ופולק-רוק, והוציאו שמונה אלבומי אולפן עד כה, שניים מהם העפילו למצעד הטופ 10 הבריטי. בשנת 2003 נטשה אדוארדס את ההרכב, והוחלפה על ידי מספר זמרות, אולם היא שבה להרכב בשנת 2009. אלבומם האחרון, "Head Up High", יצא באוקטובר 2013. בשנה לאחר מכן, נטש עזב פול גודפרי את ההרכב.

בין להיטיהם: "Otherwise", "Rome Wasn't Built in a Day", "Enjoy The Ride", "Blindfold", "The Sea" ונוספים שסייעו להם למכור מעל 10 מליון אלבומים ברחבי העולם. חזרתה של אדוארדס, שקולה מזוהה עם ההרכב, הוביל להצלחה מחודשת בהופעות של הלהקה.

על הפקת ההופעה בישראל חתומה חברת הדרן. מחירי הכרטיסים ינועו בין 279 ש"ח במכירה המוקדמת בעמידה ועד 399 לכרטיסי VIP. כרטיסים ניתן לרכוש כאן.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
להקת מורצ'יבה. Nicol Vizioli,
מורצ'יבה/Nicol Vizioli

עדכון אחרון: 20:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully