וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איקרוס" ואורנה בנאי: 5 דברים שאסור לפספס השבוע

8.3.2018 / 0:01

לאיזה סרט מומלץ ללכת בסוף השבוע? לאיזו סדרה כדאי להתחיל להתמכר? ועל איזו הופעה שווה להוציא את הכסף השבוע? וואלה! תרבות מפנקת אתכם מדי יום חמישי עם 5 המלצות תרבותיות שוות במיוחד - ועוד אזהרה ממה כדאי דווקא להתרחק

מראיין: ליאור נאור, עריכה: דפי מקל

איקרוס

הזוכה הטרי באוסקר לסרט הדוקומנטרי הוא סיפור מדהים ומפחיד על מדע, ספורט, פוליטיקה וכוח. במרכזו ניצב הבמאי בריאן פוגל, שקושר יחסי ידידות עם מדען רוסי, מבלי לדעת שמדובר במי שעומד בראש תכנית ממשלתית לסימום שיטתי של ספורטאים מקומיים. עד מהרה הופך הקשר למותחן גיאו-פוליטי אדיר ומרוץ נגד השעון לחשיפת הקונספירציה הגדולה ביותר בתולדות הספורט העולמי. בעזרת עריכה נפלאה ושימוש חכם בגרפיקה, "איקרוס" הוא סרט חובה לא רק לחובבי ספורט, אלא לכל מי שמבקשים להבין את הסכנה של הדומיננטיות הרוסית תחת שלטון פוטין, והאומץ של המתנגדים לה.

מתי ואיפה? זמין לצפייה בנטפליקס ישראל

למה? סרט שיטריד את מנוחתכם גם זמן רב אחרי הצפייה בו

איקרוס, הטריילר

פסטיבל ספרות ושירה

שבוע הספר לא לבד - תגידו שלום לפסטיבל ספרות חדש, "עונת הספרות" שמו, המרכז שבוע של מופעים סביב המילה הכתובה בעברית. לאורך שבוע שלם יכיל הפסטיבל שלל אירועים ומופעים מכל תחומי האמנות והתרבות שמוקדשים לספרות. בין האירועים שתוכלו למצוא שם: דורי מנור ורונה קינן מצדיעים לסשה ארגוב עם מתי כספי, קובי מידן ועוד; ערב ספוקן וורד עם דניאלה ספקטור, שמעון אדף ועוד; צרויה שלו בערב רטרוספקטיבה ליצירתה עם מוזיקה מאת נורית גלרון; ערב לדויד גרוסמן הזוכה הטרי כחתן פרס ישראל לספרות, עם עינב ג'קסון כהן, ערן צור ואחרים; מופע זוגי של רועי חסן ואסף אמדורסקי, ואירועים נוספים.

מתי? בין ה-11 ל-15 במרץ

איפה? בית אבי חי, קינג ג'ורג' 44 ירושלים

למה? כי לעם הספר ראויים אירועים נוספים שעוסקים בספרות

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

מתתיהו ואלכסנדר

גוף, מחול, מקום

המופע "גוף, מחול, מקום" הוא למעשה אירוע שוטטות בין יצירות מחול תלויות מקום שמתכתבות עם העיר ירושלים. המופע מסכם פרויקט שבמסגרתו כמה כוריאוגרפים ירושלמים הוזמנו ליצור יצירות בהשראת בירתנו האהובה. תוצרי תהליך היצירה והלימוד יוצגו במופע הבכורה במסגרת פסטיבל ירושלים לאמנויות.

מתי? 8 במרץ

איפה? רחוב המערביים 3 ירושלים

למה? כדי להכיר את היוצרים - ואת העיר

גוף מחול מקום. עיריית ירושלים,
דוגמית קטנה/עיריית ירושלים

"מדברות"

לכבוד יום האישה יתקיים אירוע רב-תחומי של פואטרי סלאם מבית תיאטרון האינקובטור - "מדברות". מדובר באירוע התרמה שכל הכנסותיו יוקדשו לפרויקט שמסייע לנשים במעגל הזנות. המשוררת תהילה חכימי תופיע באירוע לצד אמניות ספוקן וורד, ובנוסף יופיעו הראפרית והזמרת אקו - Echo והראפרית Jazz. לאורך הערב תוצג גם תערוכה של נשים היוצאות ממעגל הזנות המציירות את החוויות שלהן.

מתי? 8 במרץ

איפה? נווה שכטר, תל אביב

למה? כי מלבד אמנות טובה, זה גם למטרה טובה

תהילה חכימי. אבשלום לוי,
תהילה חכימי/אבשלום לוי

פסטיבל אישה

בריאיון שהעניקה לוואלה! תרבות לפני כשבוע הפתיעה המוזיקאית אסתר רדא כשחשפה שאפילו בפסטיבלי נשים רבים בישראל יש יותר זמרים גברים מאשר נשים. בפסטיבל אישה שהתחיל אתמול (בתיאטרון חולון) התמונה שונה לחלוטין והיא שמה דגש אמיתי על מופעי נשים. מחר, לדוגמא, תארח תזמורת "דג'יברי ביג בנד" את מירי מסיקה, אסתר רדא ולינה מחול במופע מחווה לזמרות הג'אז הגדולות; נסרין קדרי, אלה דניאל ולהקת A-WA יופיעו עם תזמורת ירושלים מזרח ומערב וישירו קלאסיקות מאגן הים התיכון; ולמי שמעדיף סטנדאפ: אורנה בנאי, הדר לוי וליטל שוורץ יופיעו על במה אחת ויצחקו על הכול.

מתי? 7-10 במרץ

איפה? תיאטרון חולון

למה? כי יש הכול מהכול

אסתר רדא. צילום מסך, צילום מסך
מחווה לזמרות הג'אז. אסתר רדא/צילום מסך, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • איקרוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully