וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 72, "קוני למל" מביים לראשונה: צפו בטריילר של "אזימוט"

7.3.2018 / 0:35

במשך כחמישה עשורים, הלך מייק בורשטיין עם הרעיון לביים סרט על היתקלות בין חייל ישראלי למצרי מיד בתום מלחמת ששת הימים. עכשיו הוא סוף כל סוף הגשים את חלומו ויצר על פי הסיפור הזה את "אזימוט", סרטו הארוך הראשון כבמאי. הנה הטריילר הראשון שלו

יח"צ - חד פעמי

מייק בורשטיין, כוכב סרטי "קוני למל", הוא אחת האושיות הוותיקות של הקולנוע הישראלי, אך מעולם לא זכינו לראות סרט עלילתי ארוך שביים. זה קורה רק כעת, כשכבר מלאו לו שבעים ושניים אביבים. את פרי הביכורים שלו, "אזימוט", תוכלו לראות על המסכים מן החודש הבא, ב-12.4, ועד אז אתם מוזמנים להיות הראשונים והראשונות לצפות בטריילר המלא הראשון שלו.

בורשטיין מספר כי הוא הלך עם הרעיון לסרט כבר חמישה עשורים, מאז השתתפותו במלחמת ששת הימים, אך בשנה שעברה, במלוא חמישים שנה לתום המלחמה, החליט להוציא את הפרויקט לפועל.

הסרט מתרחש עם סיום המלחמה, יום לאחר הפסקת האש בין ישראל למצרים, ב-11 ביוני 1967. הוא מתאר כיצד חייל מצרי וסמל ישראלי מגיעים במקרה לאותה נקודה באמצע המדבר ומוצאים עצמם לכודים יחדיו בתוך אותו בניין נטוש.
בסרט מככבים יפתח קליין כחייל הישראלי וסמי שייק כחייל המצרי. עוד משתתפים נעמה פרייס, סמר קופטי ואלון דהן. בורשטיין הפיק אותו יחד עם משה ולאון אדרי ועם אודי רקנאטי ושוקי פרידמן, והוא יופץ בארץ בידי סרטי יונייטד קינג.

אזימוט. שמעון בוקשטיין,
המלחמה שאחרי המלחמה. מתוך "אזימוט"/שמעון בוקשטיין
אזימוט. שמעון בוקשטיין,
מסיים מסע של יותר מחמישים שנה. מתוך "אזימוט"/שמעון בוקשטיין
אזימוט. שמעון בוקשטיין,
עדיף מאוחר מאשר לעולם לא. מתוך "אזימוט"/שמעון בוקשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully