וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם תאונת המלתחה המביכה של מגישת ה-BBC גרמה להדחתה?

14.3.2018 / 9:35

שמה של הלן סקלטון נעדר מרשימת מגישי ופרשני BBC שנשלחים השנה לסקר את משחקי חבר העמים באוסטרליה - ורבים סבורים שזו תאונת המלתחה המביכה שלה מ-2016 שהובילה להחלטה המפתיעה

מערכת וואלה!

מגישת ה-BBC, הלן סקלטון, הפכה בין לילה לכוכבת רשת כשדיווחה מהמשחקים האולימפיים בריו ב-2016 פעם אחת בשמלה קצרה מדי שחשפה יותר מדי ופעם אחרת בשמלה בגוון אדום-כתום שלא עמדה בתנאי מזג האוויר. כעת מסתמן שתאונות המלתחה המביכות שלה הובילו את מנהלי ה-BBC להחלטה שלא לשלוח אותה לסקר את משחקי חבר העמים שיפתחו ב-4 באפריל השנה באוסטרליה.

התקלות המביכות שזכו לכותרות לפני כשנתיים הובילו למבול של תגובות סקסיסטיות, בדיחות ותיאוריות קונספירציה שטענו שסקלטון אינה לובשת תחתונים (מה שהתגלה כשגוי כשהיא לבשה שמלה שלא עמדה ברוח החזקה של ריו וחשפה את תחתוניה בשידור חי) או מתכננת לבלות במסיבות פרועות מיד לאחר השידור. השנה התקבלה החלטה ב-BBC שלא לשלוח את סקלטון למשחקי חבר העמים ללא מתן הסבר, ורבים חושדים שהסיבה לכך היא הופעתה באולימפיאדה.

תאונת מלתחה מספר 1:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הלן סקלטון בשמלה קצרה מדי/מערכת וואלה!, צילום מסך

תאונת מלתחה מספר 2:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הלן סקלטון נגד הרוח/מערכת וואלה!, צילום מסך

סקלטון הופיעה באופן קבוע במשחקי חבר העמים בשנים האחרונות לצד הפרשנים והשחיינים האולימפים, רבקה אדלינגטון ומארק פוסטר. שני אלו יטוסו השנה בלעדיה, על אף שהמשדרים המלווים את שלושתם תמיד זכו לשבחים. סקלטון, אמא לשניים, סיקרה את אירועי אליפות העולם בשחייה בבודפשט בשנה שעברה, על אף שאירעו אחרי התקרית המביכה שלה ולכן לא ברורה האם הסיבה להדחתה דווקא השנה היא תוצר של מאורעות 2016.

מקורבים לסקלטון דיווחו שהיא עצובה על החלטת הערוץ. אחד מהם אמר: "היא לא יודעת מדוע ויתרו עליה השנה. הם לא הסבירו את הסיבות שלהן. הלן הייתה שמחה להיות שם". דובר BBC ספורט מסר בתגובה: "אנחנו שולחים השנה לאוסטרליה צוות קטן משמעותית מהשנים הקודמות. הלן נותרה מגישת מפתח בערוץ".

ככה היא נראתה בריו 2016:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully